گجت و پوشیدنی

معرفی ربات جاروبرقی شیائومی Robot Vacuum E10C

شیائومی Robot Vacuum E10C جدید خود را با قدرت مکش 3500Pa برای کاربران جهانی رونمایی کرد. دستگاه خانه هوشمند همچنین سه تنظیم جریان آب و چهار حالت برق را ارائه می دهد. باتری 2600 میلی آمپری آن می تواند با یک بار شارژ تا 110 دقیقه کار کند.

شیائومی Robot Vacuum E10C دارای یک برس لاستیکی در زیر بدنه و یک برس کناری برای جمع آوری زباله است. دستگاه جدید خانه هوشمند شیائومی دارای سه تنظیمات تمیزکننده بوده و مجهز به سنسور تشخیص موانع است. این ربات می تواند به طور هوشمند موثرترین مسیر را برای عملیات خود با یک مسیر تمیز کردن زیگزاگ برنامه ریزی کند. همچنین به طور هوشمند جریان آب را در صورت لزوم در حین عملیات تنظیم می کند.

این ربات زمانی که برق آن تمام شود، به طور هوشمند به جایگاه شارژ خود باز می گردد. Robot Vacuum E10C را می توان به Mi Home یا اپلیکیشن Xiaomi Home متصل کرد. این به کاربر این امکان را می دهد که پیکربندی خود را تنظیم کند، یک اپلیکیشن تمیز کردن تنظیم کرده یا پیشرفت یک کار تمیز کردن را نظارت کند. همچنین اعلان های صوتی را ارائه داده و از الکسای آمازون یا دستیار گوگل پشتیبانی می کند.

Vacuum E10C جدید دارای طراحی باریک و دایره‌ای است که به آن اجازه می‌دهد تا به قسمت‌های داخلی اتاق حرکت کند. این می تواند به راحتی زیر مبلمان حرکت کند در حالی که حسگرهای تشخیص مانع آن به آن اجازه می دهد از طریق پله ها سقوط نکند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت ربات وکیوم E10C شیائومی وجود ندارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا