سرانجام، دقایقی قبل، هواوی در جریان برگزاری معرفی محصولاتش از ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro و ایربادز FreeBuds Pro رونمایی کرد. Watch GT 2 Pro یک نسخه به روز شده از Watch GT 2 سال گذشته است که می تواند با استفاده از هر شارژر سازگار با Qi به صورت بی سیم شارژ شود و بدان معناست که می توانید تقریباً با استفاده از هر شارژر اصلی بی سیم یا حتی پشت تلفن های هوشمند خاص مانند پرچمداران اخیر سامسونگ شارژ کنید.

در این بین، فری بادز پرو خودنمایی می کند که جدیدترین ایربادز بی سیم حذف نویز فعال با طراحی چشم نواز و طرح کنترل جالب است. در کنار آنها ، هواوی همچنین اعلام کرد که ساعت هوشمند Watch Fit و ایربادز بی سیم FreeLace Pro در حال انتشار جهانی هستند. Watch GT 2 Pro در چند نوع مختلف ، از جمله مدل های اسپرت و کلاسیک، به ترتیب با بندهای سیلیکونی و چرمی در دسترس است.

اگر از ساعت هوشمند مجهز به LiteOS برای ورزش استفاده می کنید، هواوی می گوید شما بیش از 100 حالت تمرین را پیدا خواهید کرد، از جمله یک حالت جدید رانندگی گلف که قادر به اندازه گیری سرعت چرخش شما و همچنین حالت های جدید اسکی و اسنوبورد است. اگر گم شوید، حالت جدید “مسیر برگشت” وجود داشته که بدون نیاز به گوشی هوشمند شما کار می کند و می تواند به شما کمک کند با استفاده از GPS مراحل خود را دوباره انجام دهید.

همچنین هشدارهای بد آب و هوایی و نظارت دقیق تر بر ضربان قلب، به لطف حسگر نوری بهتر و یادگیری ماشین بهتر، برای این ساعت هوشمند جدید هستند. این ساعت همچنین می تواند میزان اشباع اکسیژن خون (Sp02) شما را کنترل کرده و خواب شما را مانند بسیاری دیگر از ساعت های هوشمند ردیابی کند و دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است، به این معنی که می تواند 50 متر در زیر آب تا 10 دقیقه دوام بیاورد.

هواوی واچ GT 2 پرو دارای صفحه نمایش OLED دایره ای 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 بوده و مجهز به چیپست Kirin A1 است. به گفته هواوی، عمر باتری آن حدود دو هفته است و می تواند 30 ساعت در حالت GPS کار کند یا 24 ساعت قبل از شارژ شدن موسیقی پخش کند. هنگام شارژ بی سیم، باید همین مقدار را ببینید طبق گفته هواوی، به عنوان 10 ساعت استفاده اضافی از 5 دقیقه شارژ، می تواند از مشکلی که در سرعت شارژ کند با گلکسی واچ 3 داشتیم، جلوگیری کند.

[aparat id=’ygKMA’]

هواوی می گوید Watch GT 2 Pro از این ماه در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه اسپرت آن 329 یورو خواهد بود، در حالیکه مدل کلاسیک با بند چرمی 349 یورو قیمت دارد. بعد از سال ها تولید ایربادز بی سیم با ظاهری کاملاً مشابه AirPods اپل، هواوی سرانجام با FreeBuds Pro جدید خود که لغو نویز است ، کار را تغییر می دهد. این ایرفون های بی سیم در مقایسه با هدفون های موجود اپل و هواوی از پایه های مربع شکل بسیار بیشتری برخوردار هستند، هرچند که نوک گوشچه گوش خود همچنان خمیده بوده تا راحت تر در گوش شما قرار گیرد.

هواوی همچنین در کنار ویژگی های معمول حذف نویز مانند حالت شفافیت، می گوید که این اولین ایربادز بیسیم با “حذف نویز هوشمند داینامیک” بوده، که این ویژگی بدان معناست که آنها می توانند به طور خودکار محیط گوش دادن شما را تشخیص دهند و بین سه حالت جابجا شوند. حالت های مختلف حذف نویز، بسته به آنچه که برای مکان فعلی شما مناسب تر است. هواوی، حداکثر کاهش نویز 40dB را اعلام کرده، که این میزان بالاتر از AirPods Pro است.

فری بادز پرو در رنگ های سیاه، سفید یا نقره ای در دسترس است. عمر باتری بسته به فعال بودن حذف نویز، متفاوت است. در حالی که از حذف نویز استفاده می کنید، حداکثر 4.5 ساعت از خود هدفون گوش می گیرید که با خاموش کردن آن به 7 ساعت افزایش می یابد. همچنین همراه با کیس شارژ تا 30 ساعت شارژ خواهید داشت، اگر حذف نویز را روشن کنید، 20 ساعت شارژ خواهید داشت. هواوی می گوید، فری بادز پرو 199 یورو قیمت داشته و در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *