نرم افزار و اینترنت

امکان تگ کردن مکان های مورد علاقه‌تان با ایموجی در گوگل مپس فراهم شد

این دیگر فقط پیامک نیست؛ ایموجی ها اکنون راه خود را به سمت ناوبری هموار می کنند. Google Maps اخیراً به‌روزرسانی‌ را منتشر کرده که به کاربران امکان می‌دهد ایموجی ها را به مکان‌های ذخیره‌شده خود اضافه کنند، و راهی شخصی‌تر و سریع‌تر برای یافتن نقاط مورد علاقه‌شان ارائه می‌دهد.

روزهایی که مجبور بودید به صفحه نمایش خود نگاه کنید و پین ها و متن های کوچک را رمزگشایی کنید، گذشته است. اکنون می توانید یک ایموجی تکه پیتزا برای پیتزا فروشی مورد علاقه خود یا یک توپ بسکتبال برای باشگاه ورزشی خود اختصاص دهید. این فرآیند ساده است: روی تب Saved در اپلیکیشن بزنید، لیست خود را ایجاد یا ویرایش کنید. اکنون لیست شما با ایموجی انتخابی شما دارای شخصیت هایی است.

اما نکته مهم اینجاست: این ویژگی فوق العاده در لیست های پیش فرض Google Maps مانند “Want to Go” یا “Favorites” اعمال نمی شود. شما باید افسار را به دست بگیرید و لیست خود را از ابتدا بسازید. نمایش ویدیویی گوگل ایجاد یک لیست “نقاط قهوه مورد علاقه” را نشان می دهد که با یک فنجان قهوه ایموجی مناسب تزئین شده است.

بنابراین، چرا گوگل این کار را انجام می دهد؟ به احتمال زیاد، این در مورد افزایش تعامل کاربر است. پین های نقشه سنتی کاربردی می باشند، اما فاقد شخصیت هستند. اما ایموجی ها می توانند خیلی چیزهای بیشتری را بیان کنند.روی نقشه های گوگل بزرگنمایی کنید و به جای دریایی از پین های غیر قابل تشخیص، ایموجی هایی را خواهید دید که نشان دهنده نقاط شخصی شما هستند. این نه تنها نقشه را از نظر بصری جذاب می کند، بلکه جستجوی شما را نیز تسریع می بخشد، و زمان صرف شده برای ضربه زدن به هر مکان را کاهش می دهد تا ببینید چه چیزی است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا