نرم افزار و اینترنت

تلگرام 9 ویژگی جدید برای چت گروهی راه اندازی کرد

تلگرام 9 ویژگی جدید برای چت های گروهی منتشر کرده است. اپلیکیشن محبوب پیام رسان در یک پست وبلاگی این ویژگی های جدید را اعلام کرد. برای شروع، اکنون مدیران می‌توانند استوری هایی را از طرف گروه‌های خود ارسال کنند و همچنین استوری‌ها را در صفحات پروفایل ذخیره کنند، جایی که سایر کاربران می‌توانند بعداً به آنها دسترسی داشته باشند.

برای ارسال یک استوری برای گروه خود، روی نماد استوری (+) در پروفایل گروه کلیک کرده یا گروه را در بخش “Post Story As” ویرایشگر استوری انتخاب کنید. اگر یکی از اعضای گروه به داستانی پاسخ دهد، برای سایرین برای ادامه گفتگو به آن گروه ارسال می شود. گروه‌های موجود در تلگرام اکنون می‌توانند پس از دریافت افزایش از سوی کاربران پریمیوم (یا هدایا) برای باز کردن امتیازات اضافی، سطوح خود را کسب کنند. در این مورد، یک گروه باید به سطح 1 برسد تا بتواند هر روز یک استوری در برنامه پست کند.

برای افراد ناآگاه، کاربرانی که اشتراک Premium Telegram را خریداری می‌کنند، چهار بوست دریافت می‌کنند که می‌توانند به هر گروه یا کانالی بدهند. کاربران همچنین هر بار که Premium را به شخص دیگری هدیه می دهند، سه افزایش دریافت می کنند. به عنوان بخشی از آخرین ویژگی دراپ، کاربرانی که گروهی را در تلگرام تقویت کرده‌اند، یک نشان تقویت‌کننده ویژه روی پیام‌های خود خواهند داشت. این نشان با هر تقویتی که ارسال می‌شود تکامل می‌یابد و مدیران می‌توانند امتیازات ویژه‌ای مانند نادیده گرفتن حالت آهسته یا سایر محدودیت‌ها را به آنها بدهند.

تلگرام گزینه های سفارشی سازی مختلفی را برای گروه های تقویت شده معرفی کرده است. آنها می توانند رنگ و لوگوی جلد پروفایل خود را تغییر دهند، وضعیت ایموجی را تنظیم کنند و تصویر زمینه ای را انتخاب کنند که برای همه کسانی که گروه را باز می کنند قابل مشاهده باشد. هزاران ایموجی ایجاد شده توسط هنرمندان تلگرام در اپلیکیشن موجود است که گروه ها می توانند وضعیت ایموجی خود را انتخاب کنند.

گروه‌هایی که به سطوح تقویت بالاتری می‌رسند، می‌توانند بسته اموجی پریمیومی را انتخاب کنند که همه اعضا بتوانند از آن استفاده کنند، حتی اگر اشتراک پریمیوم نداشته باشند. برای پیام‌های صوتی و ویدیویی ارسال شده در یک گروه، گروه‌های تقویت‌شده به رونویسی نامحدود صدا به متن دسترسی دارند. همه این ویژگی‌ها اکنون برای استفاده در دسترس هستند و می‌توان آنها را با تقویت اعضای گروه باز کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا