نرم افزار و اینترنت

احتمال نصب خودکار Outlook جدید در کامپیوترهای ویندوز 11 23H2

در ماه مه سال 2022، مایکروسافت شروع به آزمایش یک Outlook جدید، بازطراحی و اصلاح‌شده کرد که در آن ایده یکپارچه‌سازی اپلیکیشن در تمام پلتفرم‌ها بود، به همین دلیل است که اغلب از آن به عنوان “One Outlook” یاد می‌شود. نام این پروژه “Monarch” بود.

در آوریل سال جاری، مایکروسافت شروع به ارائه پیش نمایش برای کاربران کانال فعلی نیز کرد. ضامن “Try the New Outlook for Windows” همچنان وجود داشت که به این معنی بود که کاربران هنوز می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند به Outlook اصلاح‌شده منتقل شوند یا می‌خواهند به استفاده از نسخه 32 بیتی ویندوز ادامه دهند.

با این حال، با آخرین ساخت ویندوز 11 کانال بتا، مایکروسافت اکنون شروع به ارائه Outlook جدید به ویندوز اینستایدرها نیز کرده است. کاربر توییتر و علاقه مندان به ویندوز PhantomOcean3 متوجه شدند که ساخت کانال بتا 22631.2338 (KB5030305) پس از راه اندازی مجدد به طور خودکار Outlook جدید را نصب می کند.

در پاسخ به این موضوع، براندون لبلانک، مدیر ارشد برنامه Windows Insider، تایید کرد که حداقل در برخی سیستم‌ها مایکروسافت ممکن است این ویژگی را برای نصب خودکار با به‌روزرسانی ویژگی 23H2 ویندوز 11 آزمایش کند، اگرچه احتمالاً به تدریج عرضه خواهد شد. این به دنبال گزارش اخیری است که نشان می داد کاربران مایکروسافت 365 به طور خودکار از آگوست 2023 به کلاینت جدید منتقل می‌شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا