گجت و پوشیدنی

تکنو چند محصول نوآورانه را در MWC 2024 به نمایش گذاشت

تکنو در نمایشگاه MWC امسال، مجموعه محصولات خود را فراتر از گوشی‌های هوشمند گسترش داده و از مجموعه واقعیت افزوده بی‌سیم Pocket Go و یک سگ روبات Dynamic 1 در بارسلون رونمایی کرد.

Tecno Pocket Go یک کنسول دستی ویندوز است که برای کار با یک عینک AR طراحی شده است. این هدست مجهز به صفحه نمایش 0.71 اینچی میکرو OLED است که با زاویه دید یک تلویزیون 215 اینچی از فاصله 6 متری مطابقت دارد. همچنین دارای تنظیمات دیوپتر قابل تنظیم تا 600 درجه است. خود دسته 50 درصد کوچکتر و 30 درصد سبک تر از سایر دسته های بازی ویندوز مانند Asus ROG Ally است و بسیار شبیه به یک کنترلر Xbox است.

تکنو فاش کرد که این دستگاه مجهز به یک پردازنده 8 هسته ای 16 رشته ای با فرکانس تا 5.1 گیگاهرتز بوده و دارای یک فن خنک کننده و سه لوله مسی برای دفع گرما و یک باتری 50 وات ساعتی قابل تعویض است. این عینک AR Pocket Vision نام دارد و شامل یک ژیروسکوپ شش محوره با الگوریتم هوش مصنوعی شده که حرکات سر جسم را یاد می گیرد.

Pocket Go دارای جعبه هوشمند تکنو است که به عنوان یک مرکز مرکزی برای مدیریت بازی ها و تنظیمات عمل می کند. همچنین به AR Pocket Vision و ویندوز دستی اجازه می دهد تا به سایر دستگاه های تکنو متصل شوند و به عنوان یک ایستگاه کاری متحرک عمل کنند. طراحی سگ رباتیک با الهام از ژرمن شپرد با هدف ارائه سرگرمی های خانگی هوشمند، کمک، آموزش و آموزش طراحی شده است. تکنو گفت که “همراه کامل شبیه حیوان خانگی در آینده” خواهد بود.

Dynamic 1 دارای گشتاور خروجی 45 نیوتن متر بر کیلوگرم است، به این معنی که سگ می تواند بدون زحمت از پله ها بالا برود. همچنین می تواند تعظیم کند و پنجه بدهد. یک سیستم هوش مصنوعی HyperSense Fusion و دوربین عمق سنج Intel Real Sense D430 از تحرک پایدار مراقبت می کند که به آن اجازه می دهد موانع را تشخیص دهد و در اطراف آنها حرکت کند. این ربات مجهز به یک پردازنده بازوی 8 هسته ای نامشخص است.

این سگ دارای فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی، اتصال وای فای 6 و بلوتوث 5.2 است و می توان آن را از طریق یک برنامه گوشی هوشمند کار کرد، اما در آنجا از کنترل از راه دور و دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند. Dynamic 1 دارای یک باتری 15000 میلی آمپر ساعتی است که 90 دقیقه زمان اجرا را فراهم می کند و می توان آن را به طور جداگانه تعویض و شارژ کرد تا حداقل زمان از کار افتاد.

Dynamic 1 اینجا نیست تا با محصولات Boston Dynamics رقابت کند. در واقع، بعید است که اصلا تجاری شود. تکنو گفت که رونمایی از این سگ به منظور نمایش قابلیت های نوآورانه این شرکت در زمینه رباتیک پیشرفته و هوش مصنوعی است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا