نرم افزار و اینترنت

گوگل پشتیبانی نرم افزاری کروم بوک را تا 10 سال افزایش می دهد

امروز گوگل پشتیبانی نرم افزاری 10 ساله جدیدی را برای کروم بوک ها اعلام کرد و متعهد شد که دستگاه ها را حتی پایدارتر کند و هزینه مالکیت را حتی بیشتر کاهش دهد. مسلماً پشتیبانی 10 ساله نرم افزاری از همه جالب تر است. هر کروم بوک که پس از سال 2021 منتشر شود، به مدت 10 سال ماهانه به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند.

تا زمانی که کاربران و مدیران آی تی به‌روزرسانی‌های خودکار را تا 10 سال پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی تمدید کنند، دستگاه‌هایی که قبل از سال 2021 تولید شده‌اند، همچنان از شانس پشتیبانی نرم‌افزاری گسترده برخوردار خواهند بود. با این حال، این افزونه ها تضمین نشده که همه ویژگی‌های جدید در کروم بوک های قدیمی‌تر کار کنند.

گوگل می گوید که برای اطمینان از پشتیبانی طولانی نرم افزار، از نزدیک با شرکای فروشنده کار کرده است زیرا به سازگاری با تمام سخت افزارها مانند مودم های وای فای، پردازنده و غیره نیاز دارد.  غول جستجو همچنین در تلاش است تا تعمیرات آسان و به موقع را تضمین کند. از آنجایی که کروم بوک ها در بخش آموزشی بسیار محبوب هستند، بسیاری از مدارس از آنها استفاده می کنند و به تعمیرات داخلی متکی هستند.

در واقع، حدود 80 درصد از مدارس آمریکا برخی از تعمیرات داخلی را ارائه می دهند. یافتن قطعات کروم بوک از طریق Chromebook Repair Program آسان است و برای انجام تعمیرات نیازی به کلید فیزیکی USB نیست. این امر زمان دوری از کلاس را کاهش می دهد. در ماه‌های آینده، گوگل به‌روزرسانی‌هایی را با هدف بهبود بهره‌وری انرژی دستگاه‌ها ارائه خواهد کرد. ویژگی هایی را اجرا می کند که عمر باتری را حفظ می کند و فرآیندهای انرژی بر را خاموش می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا