گجت و پوشیدنی

معرفی اسپیکر گردنی پاناسونیک SC-GNW10 با صدای استریو پیشرفته

پاناسونیک اسپیکر گردنی SC-GNW10 را معرفی کرد که نسخه ارتقا یافته مدل 2021 SPEC-GN01 است. اسپیکر گردنی جدید قرار است در تاریخ 17 نوامبر وارد بازار شود. اگر با آنها ناآشنا هستید، اسپیکرهای گردنی نوعی از بلندگوهای پوشیدنی هستند که روی شانه های شما قرار می گیرند و از ارتعاشات برای ارسال امواج صوتی به گوش داخلی شما استفاده می کنند.

این به شما امکان می دهد بدون نیاز به هدفون یا هدفون به موسیقی و سایر محتوای صوتی گوش دهید. به عنوان مثال، شارپ اخیرا یک اسپیکر گردنی جدید معرفی کرده است. اکنون پاناسونیک SC-GNW10 را نیز برای گیمرها معرفی کرده است. اسپیکر گردنی SC-GNW10 دارای چهار واحد بلندگوی 38 میلی متری است که صدای استریو را ارائه می دهد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به مدل قبلی است و اندازه واحد بلندگو را 1.25 برابر افزایش می دهد.

این اسپیکر همچنین با اپلیکیشن ویندوزی “SOUNDSLAYER Engine” سازگار است و به کاربران این امکان را می دهد تا تنظیمات اکولایزر خود را بر اساس ترجیحات فردی شخصی سازی کنند. یکی از ویژگی های برجسته اسپیکر گردنی Panasonic SC-GNW10 اتصال بی سیم اختصاصی کم تأخیر آن است که بر روی سیگنال صوتی 2.4 گیگاهرتز کار می کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای ویژگی‌های چت صوتی بهبود یافته، از جمله میکروفون در دو طرف برای افزایش منطقه ضبط صدا و بهبود قابلیت‌های ضبط صدا است. پاناسونیک همچنین ویژگی‌های حذف نویز و اکو را ارتقا بخشیده است.

اسپیکر گردنی بازی Panasonic SC-GNW10 سه حالت مختلف خروجی صدا داشته که شامل که RPG Mode، FPS Mode و Voice Enhancement Mode می شود.  هدف این حالت ها ارائه یک تجربه صوتی مناسب برای بازیکنانی است که در انواع مختلف بازی ها مشغول هستند. اسپیکر گردنی دارای طراحی ارگونومیک است که از تماس با استخوان ترقوه و عضلات ذوزنقه جلوگیری می کند و راحتی طولانی مدت را تضمین می کند. با افزودن سبکی به انتهای اسپیکر، چراغ های LED تعبیه شده است که ادعا می شود “احساس ضربان قلب را قبل از شروع بازی نشان می دهد.”

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا