گجت و پوشیدنی

مشکل تخلیه باتری اپل واچ در آپدیت آتی watchOS برطرف می شود

هفته گذشته، تعدادی از دارندگان اپل واچ متوجه شدند که باتری‌های آنها پس از نصب آخرین نسخه 10.1 واچ او اس، بسیار سریع‌تر از حد معمول تخلیه می‌شود. اکنون اپل این مشکل را در یک یادداشت داخلی که توسط MacRumors دیده شده، تایید کرده و قول داده است که در بروزرسانی‌های آتی، راه حلی برای رفع آن ارائه خواهد شد.

طبق گفته ردیت، انجمن پشتیبانی اپل، ایکس و منابع دیگر، این مشکل چندین مدل از جمله مدل‌های قدیمی‌تر مانند Watch SE و Watch Series 5 تا نسخه‌های کاملاً جدید مانند Apple Watch Ultra 2 را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به نظر می رسد این مشکل نسبتاً جدی است، یکی از کاربران خاطرنشان کرد که “watchOS 10.1 باتری اپل واچ من را از بین می برد” و در کمتر از 60 دقیقه آن را از 100 به 50 درصد تخلیه می کند.

همانطور که MacRumors اشاره کرد، به نظر می رسد که اپل تا حدودی با به روز رسانی iOS 17.1 خود این مشکل را برطرف کرده و خاطرنشان کرده است که مشکل مربوط به “افزایش مصرف انرژی” است که هنگام اجرای watchOS 10.1 با آیفون که از iOS 17 متصل می شود، حل کرده است. اگرچه به نظر نمی رسد که این مسئله به طور کامل حل شود. اپل در این یادداشت اعلام کرد که این مشکل در یک بروزرسانی watchOS “به زودی”بدون ارائه تاریخ مشخص‌تر، مدل‌های خاصی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند و دلیل مشکل برطرف می‌شود. با توجه به ماهیت آن، با این حال، امیدواریم که یک آیتم با اولویت بالا باشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا