گجت و پوشیدنی

ایسوس از ایربادز ROG Cetra True Wireless Pro رونمایی کرد

هدفون های بیسیم راحت هستند، اما به ندرت بهترین گزینه برای گیمرها هستند. حتی بهترین کدک‌های صوتی بلوتوث با کمی تأخیر عرضه می‌شوند و اگر می‌خواهید بدون صدای تاخیری بازی کنید، باید با افت کیفیت صدا روبرو شوید. راه حل، حداقل از نظر ایسوس، ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید.

هدفون های جدید ASUS ROG Cetra True Wireless Pro دارای کابل صوتی USB-C قابل جدا شدن (با ESS 9280 Quad DAC یکپارچه و میکروفون حذف نویز) هستند. در اصل، آنها هر دو هدفون سیمی و بی سیم هستند. وقتی می‌خواهید درایورهای 10 میلی‌متری هدفون‌ها را به حداکثر برسانید (و از تاخیر صفر لذت ببرید)، می‌توانید به سادگی آنها را به کابل هدفون وصل کنید.

این ایده منحصر به فرد نیست – بسیاری از هدفون های روی گوشی در حالت سیمی و بیسیم کار می کنند. اما برندهای هدفون دوست دارند سر خود را در خاک بچسبانند و مزایای صدای سیمی را نادیده بگیرند. بنابراین، این واقعیت که ایسوس راه حل دو در یک را ارائه می دهد، یک شگفتی خوشایند است. هدفون‌های ROG Cetra True Wireless Pro باید با حداقل تأخیر حتی در حالت بی‌سیم صدایی در کلاس جهانی ارائه دهند. این به این دلیل است که آنها از کدک Snapdragon Sound جدید استفاده می کنند که صدای بدون افت با کیفیت CD (44.1 کیلوهرتز 16 بیتی) را تنها با 45 میلی ثانیه تأخیر ارائه می دهد.

باید توجه داشته باشید که ایربادز ROG Cetra True Wireless Pro دارای زمان پخش هفت ساعته است. با کیس شارژ، آنها در مجموع عمر باتری 21 ساعته دارند. زمانی که ANC فعال باشد، این تعداد به 13 ساعت کاهش می یابد. ایسوس می گوید هدفون های ROG Cetra True Wireless Pro در ماه سپتامبر یا اکتبر عرضه خواهند شد.

منبع
reviewgeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا