نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن فیت بیت با ظاهری تازه منتشر شد

نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن فیت بیت از راه رسید! گوگل به تازگی اعلام کرد که این بروز رسانی جامع پس از اینکه از ماه آگوست به عنوان نسخه بتا موجود بود، از امروز منتشر می شود. بروزرسانی با تقسیم همه چیز به سه تب، تجربه را ساده می کند. تب Today، تب Coach و تب شما You دارد که هر کدام معیارهای منحصر به فرد و دسترسی به فعالیت ها را ارائه می دهند.

تب Today دارای مجموعه ای کاملاً قابل تنظیم از آمار و معیارهای روزانه برای مطالعه آسان است. اگرچه “Today ” نامیده شده، اما دسترسی به روندهای سلامت در ماه یا سال گذشته را نیز فراهم می کند. تب Coach همه چیز در مورد انگیزه، با لیست های انتخاب شده از جلسات تمرکز حواس، تمرینات و موارد دیگر است. تب You جایی است که به نشان های دستاورد و معیارهای پیشرفت مرتبط دسترسی دارید. گوگل می گوید که همه این اطلاعات خصوصی نگه داشته می شوند و برای داده های تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمی گیرند.

به‌روزرسانی مواردی را که رایگان است و فقط برای مشترکین پولی در دسترس بوده تغییر نمی‌دهد، بنابراین جریان اصلی تناسب اندام شما ثابت می‌ماند، اما زبان بصری برنامه به‌طور قابل‌توجهی متفاوت است و برخی ویژگی‌های جدید وجود دارد. گوگل کاربران فیت بیت را تشویق می کند تا از اپلیکیشن جدید برای پایش فعالیت بدنی با یا بدون دستگاه اختصاصی استفاده کنند، زیرا این بروزرسانی ادغام با حسگرهای گوشی هوشمند را برای شمارش دقیق گام ها بهبود می بخشد. این شرکت همچنین کنترل‌های جدید حریم خصوصی و افزایش گزینه‌های سفارشی‌سازی را در تب Today ارائه می‌کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا