صوتی و تصویری

معرفی میکروفون های جدید Yeti لاجیتک با نورپردازی RGB

لاجیتک امروز خط میکروفون های دسکتاپ و نورپردازی خود را با میکروفون Yeti GX، میکروفون Yeti Orb و چراغ G Litra Beam LX به روز می کند. میکروفون 150 دلاری Yeti GX جدیدترین برداشت این شرکت از یک “میکروفون بازی پریمیوم و به سبک استریم” بوده که تا حدودی یادآور Yeti Blue X است.

GX از الگوی پیکاپ سوپرکاردیوییدی استفاده می کند که بر روی صدای جلوی میکروفون تمرکز می کند و در عین حال صداهای محیط را از طرفین و پشت کاهش می دهد. این شامل نورپردازی RGB بوده که با LightSync شرکت قابل تنظیم است و رنگ و نور را در دستگاه‌ها همگام می‌کند. همچنین دارای یک چرخ اسکرول برای کنترل صدا با یک دست است. با فشار دادن آن، Smart Audio Lock فعال می‌شود، که شرکت می‌گوید از قطع شدن آن جلوگیری می‌کند و نویز پس‌زمینه را کاهش می‌دهد.

Yeti GX یک میکروفون پلاگ اند پلی USB-C به USB-A است و با بازوی بوم قطب‌نما آبی و بازوی به‌روزرسانی شده Logitech Compass (هنوز موجود نیست) سازگار است. در همین حال، Yeti Orb (با قیمت 60 دلاری) یک میکروفون توپی شکل شبیه به مدل Snowball Ice این شرکت است. این شرکت آن را به عنوان یک میکروفون اقتصادی معرفی می کند. این محصول با یک کپسول کندانسور سفارشی ساخته شده و از الگوی پیکاپ کاردیوئید استفاده می کند.

مانند Yeti GX گران‌تر، Orb با نرم‌افزار Blue Voice این شرکت سازگار است که می‌تواند فیلترهای صوتی را اعمال کند و به شما امکان می‌دهد سطوح را تغییر دهید. در نهایت، مدل 150 دلاری Litra Beam LX یک چراغ دسکتاپ جدید شبیه به Litra Beam این شرکت است. مدل جدید همچنان دارای نورپردازی LED قابل تنظیم TrueSoft برای استریمینگ/تماس‌های ویدیویی است، اما همچنین نور RGB را به ترکیبی اضافه می‌کند که به موضوع روز پایبند باشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا