نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت در حال آزمایش ابزار DALL-E 3 در بینگ چت است

سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI در X (توئیتر سابق) پست کرده است که ابزار ژنراتور هنر DALL-E 3 در هفته های آینده برای مشترکین ChatGPT Plus در دسترس خواهد بود. با این حال، به لطف همکاری مایکروسافت با OpenAI، کاربران بینگ چت می توانند از ابزار ایجاد تصویر بدون پرداخت هزینه اشتراک استفاده کنند.

DALL-E 3 ارتقاء یافته به مدل DALL-E 2 فعلی است و قادر است درخواست های پیچیده تری را مدیریت کند و به کاربران این امکان را می دهد تا نیازهای خود را با وضوح بیشتری شرح دهند. DALL-E 3 در ازای یک درخواست با توضیحات دقیق، تصاویر دقیق تری را برای مطابقت با انتظارات شما ایجاد می کند. کاربران ChatGPT باید یک اشتراک بخرند و چند هفته منتظر بمانند تا DALL-E 3 را دریافت کنند.

اما برای کسانی که از بینگ چت استفاده می کنند، شما می توانید یکی از آن دسته از کاربران خوش شانسی باشید که می توانند این ویژگی را در حال حاضر آزمایش کنند. همانطور که توسط Mikhail Parakhin از مایکروسافت تأیید شده، غول نرم افزاری در حال حاضر آخرین مدل DALL-E را با کاربران منتخب Bing Chat آزمایش می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که ابزار ژنراتور هنر تنها زمانی در دسترس است که با حساب مایکروسافت خود وارد Bing شوید. می‌توانید بدون ورود به سیستم سؤال بپرسید، اما تولیدکننده متن به تصویر فقط برای کسانی که وارد چت بینگ می‌شوند در دسترس است.

ابزار ایجاد تصویر در چت بات مایکروسافت منحصر به مایکروسافت اج نیست. از آنجایی که Bing Chat اکنون به طور کامل برای همه کاربران دسکتاپ کروم در دسترس است، می توانید از آن برای تولید تصاویر استفاده کنید. دوباره باید با حساب مایکروسافت خود وارد بینگ شوید تا کار کند.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا