سخت افزار

کیبوردهای ریزر Huntsman V3 Pro با سوئیچ‌های اپتیکال پیشرفته معرفی شدند

ریزر به تازگی از مجموعه جدیدی از کیبوردهای بازی سیمی پیشرفته، خانواده Razer Huntsman V3 Pro رونمایی کرده است. همه کیبوردها دارای فناوری جدید این شرکت یعنی Razer Analog Optical Switch Gen-2 هستند که ادعا می شود پاسخ های بسیار سریعی را برای بازی های کامپیوتری ارائه می دهد.

در بیانیه مطبوعاتی ریزر در مورد سوئیچ های اپتیکال جدید روی این کیبوردها آمده است:

دامنه فعال‌سازی کاملاً قابل تنظیم آن از 0.1 تا 4.0 میلی‌متر اکنون به گیمرها اجازه می‌دهد تا نقاط محرک مورد نظر خود را برای هر کلید کاملاً شخصی‌سازی کنند و نقاط تحریک کم‌عمق‌تری را برای ضربه‌های سریع‌تر کلید تنظیم کنند و آن را مطابق با نیازهای گیم‌پلی منحصربه‌فرد خود تنظیم کنند. هر سوئیچ روی هر کیبورد برای حداکثر دقت در کارخانه کالیبره شده، در حالی که در برابر تداخل مغناطیسی مصون است. سوئیچ‌ها روی نیروی محرک 40 گرمی تنظیم شده‌اند که توسط بازیکنان حرفه‌ای ترجیح داده می‌شود و امکان انجام اقدامات سریع در سناریوهای بازی شدید FPS را فراهم می‌کند.

Razer همچنین می‌گوید این سوئیچ‌های کیبورد از چیزی که آن را Rapid Trigger Mode می‌نامد پشتیبانی می‌کنند. فرض بر این است که کلید دقیقاً زمانی که به سمت بالا حرکت می کند مجدداً تنظیم شود. ریزر می گوید: Rapid Trigger برای گیم پلی FPS بسیار مهم است زیرا به گیمرها اجازه می دهد حرکات سریع تر و عکس های دقیق تری داشته باشند. حساسیت آن را می توان، تا گام فوق العاده ظریف 0.1 میلی متر بهینه کرد.

حتی کلیدهای این کیبوردها نیز رفتار خاصی دارند. ریزر می گوید که آنها از یک ماده PBT Doubleshot Textured ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد بسیار بیشتر از کلیدهای معمولی دوام بیاورند. کیبورد ریزر Huntsman V2 Pro با ویژگی های کامل هم اکنون با قیمت 249.99 دلار برای پیش خرید در دسترس است. همچنین می توانید مدل کیبورد تا حدودی کوچکتر Huntsman V3 Pro TKL را با قیمت 219.99 دلار پیش خرید کنید. هر دو دارای ویژگی هایی مانند صفحه دیجیتال و دکمه های کنترلی جداگانه به همراه یک تکیه گاه مچی مغناطیسی هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا