نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن جدید Outlook برای ویندوز در دسترس قرار گرفت

پس از چندین افشای اطلاعات، مایکروسافت شروع به انتشار یک اپلیکیشن به روز شده Outlook برای ویندوز برای آفیس اینسایدرها کرد که در ماه می 2022 در کانال بتا ثبت نام کرده بود. برنامه بازطراحی شده در نهایت تا سپتامبر 2022 برای مشتریان بیشتری در دسترس قرار گرفت زیرا به روز رسانی های متعددی را برای بهبود پشتیبانی از جوهر دریافت کرد و یکپارچگی با حساب های Gmail را معرفی کرد.

پس از بیش از یک سال آزمایش با Office Insiders، مایکروسافت اکنون برنامه جدید Outlook برای ویندوز را به طور کلی برای همه مصرف کنندگان در دسترس قرار می دهد. مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که این برنامه اصلاح‌شده برای حساب‌های شخصی از طریق مایکروسافت استور یا از طریق «به‌روزرسانی پاییز ویندوز 26 سپتامبر» که اخیراً فاش شده، که بیشتر با نام ویندوز 11 نسخه 23H2 شناخته می‌شود، در دسترس است.

همه کامپیوترهای جدیدی که با آخرین نسخه ویندوز 11 از قبل نصب شده‌اند، برنامه را از قبل خواهند داشت، در حالی که برخی از رایانه‌های قدیمی که به صورت دستی به این نسخه از سیستم‌عامل ارتقا می‌یابند، Outlook جدید برای ویندوز را نیز به‌طور خودکار دریافت می‌کنند. برای شروع، برنامه جدید Outlook برای ویندوز، عملکردهای ایمیل و تقویم را در یک برنامه ادغام می کند، که با توجه به اینکه برنامه های اختصاصی برای این برنامه ها حذف می شوند، منطقی است.

کاربران می توانند به چندین حساب از ارائه دهندگان خدمات ایمیل مختلف وارد شوند و سپس تقویم خود را به عنوان یک نمای یکپارچه مشاهده کنند یا از طریق حساب های مختلف جابجا شوند تا برنامه ها و مخاطبین مربوطه خود را مشاهده کنند. هوش مصنوعی یک نقطه فروش قابل توجه برای برنامه Outlook پیشرفته است. مایکروسافت می گوید که این فناوری نوشتن ایمیل های بهتر را سریعتر برای شما آسان تر می کند.

مشترکین مایکروسافت 365 همچنین می‌توانند از ویرایشگر مایکروسافت برای اصلاح بیشتر محتوای خود استفاده کنند و کمک Copilot نیز برای تاریخ بعدی برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، این شرکت در حال ساده سازی اتصال و ادغام با برنامه های مایکروسافت 365 برای افزایش بهره وری در جریان های کاری مختلف است. پیشرفت‌های جالب دیگری نیز در جنبه‌های مختلف برنامه جدید Outlook برای ویندوز وجود دارد، از جمله نمای My Day، فراگیری پیام‌ها، زمان‌بندی ارسال، و قابلیت پین کردن و به تعویق انداختن ایمیل‌ها.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا