موبایل و تبلت

تکنو از گوشی تاشو Phantom V Flip رونمایی کرد

تکنو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به نام Phantom V Flip معرفی کرد. در پشت گوشی نمایشگر دایره ای شکل OLED تعبیه شده که دو دوربین و فلاش LED در اطراف حلقه دارد، درحالیکه نمایشگر اصلی یک پنل 6.9 اینچی LTPO AMOLED است.

پنل تاشو 22:9 از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کرده و به روشنایی 1000 نیت می رسد. همچنین صفحه نمایش خارجی 1.32 اینچی چندین ویجت را ارائه می دهد، اعلان ها را نمایش داده و می تواند به عنوان منظره یاب برای گرفتن سلفی با دوربین های توانمندتر استفاده شود. Phantom V Flip از چیپست هشت هسته ای مدیاتک دایمنسیتی 8050 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این گوشی با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم، قابل ارتقا تا 8 گیگابایت بیشتر از طریق ویژگی نرم افزار Extended Memory ارائه می شود.

دوربین اصلی یک سنسور 64 مگاپیکسلی 1/1.73 اینچی با دیافراگم f/1.7 و PDAF بوده و دیگری یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض است که فوکوس خودکار نیز دارد. دوربین در داخل یک سوراخ پانچ قرار دارد و یک سنسور 32 مگاپیکسلی است. هنگامی که باز می شود، دستگاه 171 میلی متر ارتفاع و کمتر از 7 میلی متر ضخامت دارد و تکنو یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در داخل آن قرار داده است. این گوشی از شارژ سیمی 45 واتی با آداپتور ارائه شده در جعبه خرده فروشی پشتیبانی می کند و تکنو ادعا می کند تنها 15 دقیقه برای پر کردن باتری تا نیمه کافی است.

تکنو Phantom V Flip دارای یک دستیار شخصی سفارشی به نام EllaGPT است که “ویژگی های هوشمند” را ارائه می دهد که پاسخ این شرکت به گوگل اسیستنت، سیری، بیکسیبی یا Celia است. تکنو گوشی را در دو رنگ مشکی و بنفش عرضه می کند. قیمت اعلام شده 605 دلار / 555 یورو است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا