گجت و پوشیدنی

هدفون بیسیم سنهایزر Accentum با عمر باتری 50 ساعت معرفی شد

سنهایزر امروز یک هدفون میان رده جدید را معرفی کرد که برخی از ویژگی های جدیدترین مدل پرچمدار خود را دارد. Accentum Wireless صدایی مشابه با Momentum 4 را همراه با حذف نویز فعال هیبریدی (ANC)، عمر باتری 50 ساعته و قیمت 180 دلار ارائه می دهد.

این شرکت پیشنهاد کرد که “صدای نفس‌گیر سنهایزر” را از Accentum Wireless بشنوید. هدفون جدید از مبدل‌های دینامیک 37 میلی‌متری (کمی کوچک‌تر از مبدل‌های 42 میلی‌متری Momentum 4) و بلوتوث 5.2 با اتصال چند نقطه‌ای استفاده می‌کند. این هدفون از aptX HD پشتیبانی کرده که می‌تواند تا نرخ بیت 576 کیلوبیت بر ثانیه را برای کسانی که دستگاه‌های پشتیبانی شده دارند، تولید کند. همچنین با AAC (حداکثر برای کاربران آیفون) و کدک های SBC سازگار است.

باتری هدفون می‌تواند با یک بار شارژ حدود 50 ساعت دوام بیاورد که فاصله چندانی با 60 ساعت پوچ Momentum 4 ندارد. سنهایزر می‌گوید Accentum می‌تواند تا 5 ساعت بازی اضافی را تنها در 10 دقیقه شارژ سریع کند. علاوه بر این، کابل USB-C همراه نیز حالت گوش دادن سیمی را برای محیط‌هایی که بلوتوث منطقی نیست، فعال می‌کند.

در سمت صدا، Accentum Wireless دارای دو میکروفون با حالت کاهش باد و صدای جانبی قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد میزان شنیدن صدای خود را در حین تماس کنترل کنید. این هدفون همچنین با برنامه Sennheiser Smart Control همگام می شود، که به شما یک اکولایزر پنج باند، تنظیمات از پیش تعیین شده کاربر، به روز رسانی نرم افزار و مدیریت اتصالات چند نقطه ای را ارائه می دهد. نسخه مشکی Accentum Wireless از 4 اکتبر عرضه خواهد شد و پیش خرید آن از فردا (26 سپتامبر) آغاز می شود. در همین حال، رنگ سفید در “اواخر نوامبر” می رسد. قیمت این هدفون 180 دلار است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا