موبایل و تبلت

ناتینگ از محصولات جدید سری CMF رونمایی کرد

ناتینگ امروز سه محصول اول را در زیر نام تجاری خود، CMF، که مخفف رنگ، متریال، پایان بوده، معرفی کرد. هدف این برند فرعی ارائه محصولات در دسترس تر با قیمت های پایین تر در مقایسه با عرضه های برتر برند اصلی با حفظ تمرکز شرکت بر طراحی است. این سه محصول شامل CMF Buds Pro و CMF Watch Pro و شارژر CMF Power 65W GaN هستند.

CMF Buds Pro حذف فعال نویز را با کاهش ادعایی 45 دسی بل در محدوده وسیع 5000 هرتز ارائه می دهد. این ایربادز بزرگترین باتری را در میان محصولات صوتی Nothing دارند و ادعا شده 6.5 ساعت استفاده با ANC و 11 ساعت بدون ANC را به ارمغان می آورد. درایورهای صوتی از LCP+PU ساخته شده اند و قابلیت تنظیم بیس بلادرنگ را دارند. CMF Buds Pro در سه رنگ خاکستری تیره، خاکستری روشن و نارنجی عرضه خواهد شد. قیمت آنها 42 دلار است.

CMF Watch Pro دارای صفحه نمایش بزرگ 1.96 اینچی AMOLED با وضوح 410×502 پیکسل و حداکثر روشنایی 600 نیت است. نمایشگر با فرکانس 58 هرتز تازه سازی شده تا در مقایسه با 30 هرتز در سایر ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، تجربه‌ای روان‌تر داشته باشید. ناوبری GPS یکپارچه ردیابی موقعیت مکانی را در حین دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و پیاده روی فراهم می کند. این ساعت از لیست گسترده ای از تمرینات و ورزش ها پشتیبانی می کند که می تواند برای کاربر ردیابی کند.

این ساعت همچنین دارای نمایشگرهای بی‌درنگ ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون، و همچنین ردیابی خواب و استرس است. و در نهایت، این ساعت همچنین به شما امکان می دهد با میکروفون و بلندگوی یکپارچه و همچنین صفحه شماره گیری و لیست تماس با بهبود کیفیت تماس به کمک هوش مصنوعی تماس های خود را از مچ دست خود برقرار و دریافت کنید. قیمت CMF Watch Pro برای خاکستری تیره 4499 روپیه و برای خاکستری متالیک 4999 روپیه است.

و در نهایت، ما شارژر CMF Power 65W GaN را داریم که دارای دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A برای شارژ همزمان است. همانطور که از نام آن پیداست، مجموع خروجی 65 وات محدود شده که می تواند به صورت ترکیبی 45 وات و 20 وات از طریق دو پورت USB-C و 45 – 18 وات از طریق پورت های USB-C1 و USB-A و در مجموع 15 وات از طریق پورت های C2 و USB-A ارائه دهد. این شارژر از اکثر پروتکل های شارژ اصلی، از جمله PD3.0، QC4.0+/3.0/2.0، SCP، FCP، PPS، AFC، Samsung 9V2A، DCP و Apple 2.4A پشتیبانی می کند. همچنین با کابل های تایید شده Apple MFI مطابقت دارد. شارژر CMF Power 65W GaN قیمتی معادل 2999 روپیه دارد و در رنگ خاکستری تیره با رنگ نارنجی فقط در هند عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا