کامپیوتر

معرفی کامپیوتر AIO لنوو ThinkCentre M90a Pro Gen 4 با گرافیک انویدیا

لنوو عضو جدیدی را به مجموعه کامپوترهای آل-این-وان خود به نام ThinkCentre M90a Pro Gen 4 اضافه کرده که پرچم‌دار جدیدش که دارای مشخصات برتر و گزینه‌های اتصال قدرتمند است. لنوو ThinkCentre M90a Pro Gen 4 یک کامپیوتر دسکتاپ تجاری است که دارای صفحه نمایش 27 اینچی Quad HD بوده و 99 درصد از sRGB و حداکثر 350 نیت روشنایی را برای بازتولید رنگ ثابت پوشش می دهد. هر صفحه نمایش به صورت جداگانه کالیبره می شود تا مطمئن شود رنگ ها نیز دقیق هستند، بنابراین باید گزینه خوبی برای سازندگان محتوا باشد.

همچنین مجموعه‌ای از بلندگوهای استریو 5 واتی به همراه یک وب‌کم 5 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش با پشتیبانی اختیاری Windows Hello و تشخیص حضور انسان دریافت می‌کنید. این به رایانه اجازه می دهد تا به راحتی بدون نیاز به لمس آن به شما وارد شود، اما همچنین اگر شخصی پشت شما ایستاده است یا شما دور می شوید، از اطلاعات شما در برابر دیگران محافظت می کند.

در داخل رایانه، تراشه دسکتاپ نسل سیزدهم اینتل Core با پشتیبانی از vPro Enterprise قرار دارد. لنوو به طور مشخص کلاس پردازنده مورد استفاده در اینجا را نگفته است، اما از آنجایی که آنها گرافیک Iris Xe را ندارند، می توانیم استنباط کنیم که آنها از سری HX اینتل یا بالاتر هستند. علاوه بر این، می‌توانید تا یک گرافیک لپ‌تاپ Nvidia GeForce RTX 4050 را در داخل این دستگاه دریافت کنید، که حجم‌های کاری سخت‌تری مانند ویرایش ویدیو یا رندر سه بعدی را به همراه دارد.

این دسکتاپ را می‌توان با حداکثر 64 گیگابایت رم DDR5 پیکربندی کرد و دارای دو اسلات M.2 برای SSD به‌علاوه یک هارد دیسک 2.5 اینچی اختیاری است. در بخش اتصالات این دستگاه از یک درگاه داون استریم Thunderbolt 4، یک درگاه استاندارد USB Type-C، پنج پورت USB Type-A، یک DisplayPort، یک HDMI و RJ45 Ethernet بهره مند است. همچنین برخی از پورت های اختیاری از جمله اتصال Thunderbolt 3 وجود دارد که به شما امکان می دهد از ThinkCentre M90a Pro به عنوان مانیتور برای نمایشگر دیگر استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید یک کارت خوان 3 در 1 نیز اضافه کنید.

البته، شما همچنین می توانید  Lenovo ThinkPhone by Motorola را برای اتصال یکپارچه بین این دو به رایانه متصل کنید و به شما امکان می دهد متن را از یک دستگاه به دستگاه دیگر کپی و جایگذاری کنید. پایه مانیتور در واقع برای پشتیبانی از تلفن یا تبلت کوچک طراحی شده، بنابراین می توانید مراقب اعلان های مهم باشید. لنوو ThinkCentre M90a Pro Gen 4 امروز در بازارهای منتخب موجود بوده، اگرچه لنوو قیمتی را ذکر نکرده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا