دوربین های دیجیتال

لایکا دوربین و چاپگر فوری Sofort 2 را معرفی کرد

لایکا بالاخره نسل دوم دوربین فوری خود را با نام مناسب Sofort 2 (سوفورت در آلمانی به معنای بلافاصله) عرضه کرد. این یک دنباله است که هفت سال در حال ساخت است، اما ظاهرا ارزشش را دارد. این دوربین سه رنگ مشکی، قرمز و سفید عرضه می شود.

مهم ترین پیشرفت نسبت به Sofort اول این است که این دیگر فقط یک دوربین فوری نیست. اکنون این یک دوربین دیجیتال هیبریدی با سنسور 1/5 اینچی CMOS است که عکس‌های 4.9 مگاپیکسلی را با microSD می‌گیرد. سپس شما انتخاب می‌کنید که چه عکس‌هایی چاپ شوند. Leica Sofort 2 همچنین یک چاپگر عکس است – می توانید تصاویری را که با تلفن خود (یا Leica خود) گرفته اید به Sofort 2 ارسال کرده و آنها را چاپ کنید. مینی فیلم رنگی Sofort را می گیرد که اندازه آن 86 × 54 میلی متر است.

در پشت، Sofort 2 دارای یک نمایشگر 3 اینچی LCD و منویی شبیه به منوی دوربین های لایکا است. یک لنز معادل 28 میلی‌متری Leica Summar f/2 در جلو وجود دارد – همان فاصله کانونی دوربین‌های لنز ثابت محبوب سری Q Leica. حداقل فاصله فوکوس لنز 10 سانتی متر است. همچنین یک فلاش در جلو وجود دارد. Leica Sofort 2 در تاریخ 9 نوامبر با قیمت 389 یورو / 389 دلار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا