گجت و پوشیدنی

سونی از ایربادز گیمینگ جدید رونمایی کرد

سونی به تازگی از ایربادز گیمینگ 199.99 دلاری InZone Buds رونمایی کرد. به گفته شرکت، این هدفون‌ها با بهبود عمر باتری (با استفاده مداوم تا 12 ساعت) و ارائه صدا در کمترین تأخیر ممکن طراحی شده‌اند. پیش‌سفارش‌ها از امروز آغاز می‌شود و هدفون‌های جدید این ماه ارسال می‌شوند.

InZone Buds از دستگاه‌های مختلفی از جمله پلی استیشن 5، کامپیوتر و ابزارهای موبایل پشتیبانی می‌کند. در بیشتر موارد، شما با استفاده از دانگل USB-C همراه متصل خواهید شد، که تأخیر را به زیر 30 میلی ثانیه کاهش می دهد. اما InZone Buds از بلوتوث LE Audio نیز پشتیبانی می‌کند، که اگر یک گوشی اندرویدی پیشرفته اخیر داشته باشید، می‌تواند یک گنجاندن معنی‌دار باشد.

سونی به شدت از قابلیت‌های صوتی فضایی 360 این جوانه‌های جدید تبلیغ می‌کند، اما دریافت همه‌جانبه‌ترین تجربه از آنها به چند مرحله (و نرم‌افزار) نیاز دارد:

Sound Field Optimization با استفاده از برنامه 360 Spatial Sound Personalizer گوشی هوشمند، یک پروفایل شنوایی شخصی با عکس گرفتن از گوش های کاربر ایجاد می کند. InZone Buds از طریق ویژگی Sound Tone Personalization که با پخش صداهای آزمایشی از واحدهای درایور و استفاده از میکروفون‌های هپتیک برای اندازه‌گیری نحوه پر شدن صدا در مجرای گوش به کانال گوش اختصاص داده می‌شود، یک قدم جلوتر می‌روند.

بر اساس تجزیه و تحلیل آکوستیک، سپس صدا بر روی نرم افزار کامپیوتر InZone Hub آپلود می شود، جایی که می توان شخصی سازی بیشتری را برای ایجاد یک تجربه شنیداری فضایی واقعا شخصی با دقت صدای فضایی بی نظیر انجام داد.

InZone Buds به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در جلسات طولانی بازی راحت بمانند، بنابراین سونی آن‌ها را به گونه‌ای شکل داده که هنگام حضور در گوش‌های شما کمترین فشار را بر روی گوش‌های شما وارد کند. ایربادز جدید با چهار مجموعه از نوک گوش سیلیکونی (شامل اندازه بسیار کوچک) عرضه شده  و از همان معماری صوتی “Dynamic Driver X” به عنوان هدفون های WF-1000X استفاده می کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا