گجت و پوشیدنی

قابلیت ارسال پیام صوتی از طریق ساعت Wear OS در گوگل مسیج

گوگل در حال ارائه آخرین به روز رسانی برنامه Messages Wear OS خود است که به کاربران امکان می دهد پیام های صوتی را ضبط کرده و به آنها گوش دهند. این یکی از آن قابلیت‌هایی است که باید مدت‌ها پیش با سایر سرویس‌های پیام‌رسان پیاده‌سازی می‌شد، با توجه به اینکه اکثر ساعت‌های هوشمند مدرنی که دارای سیستم عامل Wear OS هستند دارای بلندگوها و میکروفون‌های داخلی می باشند.

خوب، این در حال تغییر است زیرا گوگل یک به‌روزرسانی جالب جدید را برای برنامه خود در پلتفرم Wear OS معرفی کرده است. این برنامه اکنون دارای یک طراحی مجدد رابط کاربری برای مطابقت با زیبایی شناسی اندروید 14 است. هنگامی که روی پیامی که می خواهید به آن پاسخ دهید ضربه بزنید، با سه آیکون – ایموجی، کیبورد و یک میکروفون در وسط مواجه خواهید شد. با ضربه زدن روی میکروفون می توانید یک پیام 59 ثانیه ای ضبط کرده و به عنوان پاسخ ارسال کنید.

تاکنون فقط می‌توانستید پاسخ‌های کوتاه از پیش تعریف‌شده ارسال کنید یا با صفحه‌کلید روی صفحه ساعتتان مشکل داشته باشید. قابل توجه است که واتس اپ از زمانی که برای اولین بار اپلیکیشن مبتنی بر سیستم عامل Wear خود را معرفی کرد، عملکرد مشابهی دارد، اما گوگل با پیاده سازی آن برای Messages می تواند موجی از سرویس های پیام رسان دیگر را به راه بیندازد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا