لپ تاپ

با جدیدین لپ تاپ Alienware مجهز به گرافیک Radeon RX 7900M آشنا شوید

Alienware به تازگی به‌روزرسانی لپ‌تاپ محبوب بازی m17 R5 را اعلام کرده است. m17 قبلاً نمونه ای درخشان از سیستم AMD Advantage بود و m18 این را یک یا دو درجه افزایش می دهد. Alienware m18 با ادغام AMD همه کاره می شود و این شرکت به خود می بالد که “قویترین لپ تاپ 18 اینچی AMD Advantage” بوده که تاکنون ساخته شده است.

اصطلاح AMD Advantage عبارت است از بازاریابی برای کامپیوتری که از ابتدا برای بازی از طریق چیپست ها و فناوری های مختلف AMD ساخته شده است. برای این منظور، m18 اولین رایانه ای است که دارای تراشه گرافیکی کاملاً جدید لپ تاپ Radeon RX 7900M است. این لپ‌تاپ‌ها همچنین مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7945HX هستند. بنابراین، بله، این چیزی است، Alienware آن را “جنگنده عملکرد” می نامد.

Radeon RX 7900M طوری طراحی شده که تصاویری “کلاس دسکتاپ” را حتی در هنگام پخش عناوین AAA پرقدرت ارائه دهد. GPU مملو از ویژگی‌های فنی است، مانند شتاب‌دهنده‌های نسل دوم رهگیری پرتو، 16 گیگابایت GDDR6 VRAM و سایر قابلیت‌های پیشرفته برای رفع محدودیت‌های بازی و تولید محتوا در حال حرکت.

پردازنده Ryzen 9 7945 به لطف 16 هسته عملکرد، 32 رشته پردازشی و فناوری تراشه Zen 4 اختصاصی AMD به همه چیز کمک می‌کند. پردازنده با استفاده از طراحی جدید 5 نانومتری، اولین مورد برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، تولید شد که نوید بهره‌وری بهتر انرژی و عملکرد سریع‌تر را می‌دهد. این لپ‌تاپ‌ها با مجموعه نرم‌افزار Adrenaline Edition AMD عرضه می‌شوند، بنابراین می‌توانید به ابزار SmartShift دسترسی داشته باشید تا قدرت را بین GPU و CPU در زمان واقعی انتقال دهید تا عملکرد را افزایش دهید.

علاوه بر این، فناوری گرافیکی اختصاصی SmartAccess این شرکت به‌طور خودکار عملکرد بازی و کاهش تأخیر را هنگام استفاده از FreeSync در اولویت قرار می‌دهد. لپ‌تاپ‌ها چیزی بیش از اعداد در صفحه‌گسترده هستند، و m18 مزایای دیگری نیز دارد که قابل ذکر است. این کامپیوترها مجهز به فناوری تنظیم حرارتی Cryo-tech Alienware هستند. این ماده رابط حرارتی به CPU و GPU گسترش می یابد، با یک محفظه بخار منبسط شده که هر جزء را می پوشاند و به پخش گرما در کل سیستم کمک می کند. چهار فن نازک این فرآیند را با کشیدن هوای گرم از طریق هشت لوله حرارتی و خارج کردن از طریق پنج دریچه به پایان می‌رسانند.

همچنین یک صفحه نمایش 18 اینچی مجهز به Dolby Vision و Dolby Atmos با نسبت تصویر 16:10، وضوح QHD+ و حداکثر نرخ تازه سازی 165 هرتز دریافت می کنید. شما می‌توانید این نرخ به‌روزرسانی را تا 480 هرتز اورکلاک کنید. یک وب‌کم FHD و یک دوربین مادون قرمز برای تشخیص چهره نیز روی آن قرار دارند. در مورد رم و فضای ذخیره سازی، حافظه دو کاناله DDR5 قابل تعویض توسط کاربر وجود دارد و می توانید گزینه هایی را با حداکثر سه SSD M.2 برای مجموع 8.5 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید. m18 امروز با قیمت پایه 2800 دلار در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا