نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام فید اختصاصی برای پست‌های کاربران Meta Verified نمایش می دهد

به گفته آدام موسری، اینستاگرام در حال آزمایش فیدی است که فقط پست های کاربران Meta Verified را نمایش می دهد. وقتی روی لوگوی اینستاگرام در برنامه کلیک می کنید، ضامن جدید در زیر گزینه های Following و Favorites ظاهر می شود. موسری در کانال پخش خود در اینستاگرام نوشت:

ما در حال آزمایش راهی هستیم که مردم بتوانند فید و ربلز اینستاگرام خود را با جابجایی فقط به حساب‌های تأیید شده متا بررسی کنند. همچنین در حال بررسی این موضوع به عنوان یک کنترل جدید برای افراد و به عنوان راهی برای کشف کسب و کارها و سازندگان هستیم.

اینستاگرام احتمالاً فید جدید را راهی برای تبلیغ اشتراک‌های Meta Verified و علاقه‌مند ساختن افراد به ثبت‌نام می‌داند، زیرا اکنون فرصتی برای افزایش دید به آنها ارائه می‌دهد. Meta Verified که 11.99 دلار در ماه در وب و 14.99 دلار در ماه در تلفن همراه هزینه دارد، به کاربران امکان دسترسی به علامت آبی، پشتیبانی مشتری پیشرفته، افزایش دید و دسترسی در جستجو و نظرات، برچسب های انحصاری و موارد دیگر را می دهد.

متا به وضوح از کتاب بازی ایلان ماسک با فید جدید فقط تأیید شده و به طور کلی با Meta Verified وام گرفته است. پس از اینکه مدیرعامل تسلا در پاییز گذشته توییتر (اکنون X) را تصاحب کرد، این شبکه اجتماعی از طریق سرویس اشتراک ارتقا یافته X Premium خود، تأیید پرداختی را با مبلغ 8 دلار در ماه آغاز کرد. این اشتراک به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های مختلفی از جمله تب تأیید شده در اعلان‌های کاربران را می‌دهد. این سرویس همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند دکمه ویرایش و پشتیبانی از پست های طولانی تر است.

منبع
techcrunch
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا