نرم افزار و اینترنت

یوتیوب موزیک توانایی ایجاد پلی لیست با هوش مصنوعی را فراهم کرد

YouTube Music دو ویژگی جدید دارد و جای تعجب نیست که یکی از آنها تماماً در مورد هوش مصنوعی است. به‌جای نگاه کردن به مجموعه‌ای از جلدهای آلبوم یا آپلود تصویر خود، اکنون می‌توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد پلی لیست آرت سفارشی مستقیماً از برنامه YouTube Music استفاده کنید.

چه تا به حال به آنچه در بالای لیست پخش خود قرار دارد فکر کرده باشید یا نه، طراحی و افزودن یک تصویر بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این بوده که روی دکمه ویرایش لیست پخش و سپس روی تصویر اصلی موجود کلیک کنید. YouTube Music سپس شما را به طیف وسیعی از دسته‌ها، مانند طبیعت، طنز و حیوانات می‌آورد. هر یک از آنها مجموعه ای تصادفی از تصاویر را پس از انتخاب ایجاد می کند، مانند یک سگ در یک سبک هنری خاص، که می توانید آنها را تغییر دهید.

کافی است گزینه‌ها را جابه‌جا کنید و وقتی یکی را که دوست دارید پیدا کردید، آن را به عنوان عکس روی کاور جدید فهرست پخش خود ذخیره کنید. دیگر به‌روزرسانی YouTube Music که قرار است عرضه شود، ویژگی‌ای به نام شماره‌گیری سریع است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً به گوش‌های اخیر، مانند هنرمندان و فهرست‌های پخش خاص، بروید. این فرمت بسیار یادآور صفحه اصلی Spotify است، اما به نظر می رسد یوتیوب گزینه های بیشتری را نسبت به رقیب خود نشان می دهد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا