فناوری

تراشه های اسنپدراگون S7 و S7 پرو نسل 1 برای ایربادز رونمایی شد

جدا از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 موبایل و چیپست اسنپدراگون ایکس الیت برای لپ‌تاپ، در رویداد اسنپدراگون در هاوایی کوالکام همچنین آخرین تراشه‌های صوتی خود را که ایربادز، هدفون‌ها و اسپیکرهای TWS آینده را تامین می‌کنند، معرفی کرد.

با پلتفرم های کوالکام اسنپدراگون S7 و S7 پرو نسل 1 ساند با بلوتوث 5.4 آشنا شوید. کوالکام می‌گوید، S7 پرو وای فای میکرو پاور (با قابلیت سرعت حداکثر 29 مگابیت در ثانیه) را به جفت هدفون بعدی شما می‌آورد تا دامنه آنها را “بسیار فراتر از آنچه امروز فقط با استفاده از بلوتوث ممکن است” افزایش دهد. این شرکت قول داده که بتوانید در خانه، هر ساختمان یا محوطه دانشگاه قدم بزنید، در حالی که همچنان به موسیقی گوش می‌دهید و تماس برقرار می‌کنید، جایی که عملکرد بلوتوث صرف به محدودیت‌های خود رسیده است.

S7 و S7 پرو “شش برابر قدرت محاسباتی، تقریباً 100 برابر قدرت هوش مصنوعی” (به لطف استفاده از موتور اختصاصی Micro NPU AI) از “پلتفرم‌های نسل قبلی”، معروف به S5 نسل 2، ارائه می‌کنند. امیدوارم در هدفون‌ها و بلندگوها و هدفون‌های آینده از هوش مصنوعی فرار نکنید. به گفته کوالکام، این دو پلتفرم صوتی از سطح بی‌نظیری از هوش مصنوعی روی دستگاه استفاده می‌کنند، که به “فناوری‌های تقویت شنوایی کمک می‌کند تا با درک و تطبیق با نیازهای کاربر در طول روز، تجربه کاربری یکپارچه‌تری ارائه دهند”.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا