گجت و پوشیدنی

ویژگی Double Tap برای اپل واچ سری 9 و اولترا 2 از راه رسید

آخرین نسخه watchOS 10 در اینجا است و یک ویژگی کلیدی را برای اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به ارمغان می آورد. قابلیت Double Tap که اپل هنگام معرفی دستگاه های جدید در ماه سپتامبر نشان داد، اکنون در دسترس است.

Double Tap به شما امکان کنترل ساعت خود را بدون نیاز به لمس صفحه نمایش یا تاج دیجیتال می دهد. ایده این است که وقتی دست دیگرتان احتمالاً درگیر است، انجام عمل اولیه در یک برنامه را برای شما آسان‌تر می‌کند. فرض کنید اپل واچ خود را روی مچ دست چپ خود می پوشید. برای مثال، اگر مواد غذایی را در دست راست خود حمل می‌کنید، اما می‌خواهید به یک تماس پاسخ دهید (یا پایان دهید) یا آنچه را که به آن گوش می‌دهید مکث کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دو بار با انگشت شست و سبابه چپ خود ضربه بزنید.

همچنین می‌توانید از Double Tap برای فراخوانی ویجت‌های Smart Stack در حالی که واچ فیس تان فعال بوده، استفاده کنید و کارهایی مانند به تعویق انداختن هشدارها و شروع یا توقف تایمرها را انجام دهید. شایان ذکر است که Double Tap از قابلیت لمس کمکی مبتنی بر قابلیت دسترسی استفاده می‌کند که در سال 2021 در دستگاه‌های اپل واچ وارد شد. اپل این را طراحی کرد تا به افرادی که نیازهای حرکتی مختلفی دارند کمک کند تا با استفاده از حرکات دست راحت‌تر از ساعت خود استفاده کنند.

اگر اپل واچ شما برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم شده، می‌توانید منتظر بمانید تا دستگاهتان watchOS 10.1 را نصب کند. اگر می‌خواهید زودتر Double Tap را بررسی کنید، چند راه برای نصب دستی به‌روزرسانی وجود دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا