شرکت Montblanc پس از چهار سال، جانشین Summit 2 رونمایی کرد. این مدل اولین ساعت هوشمندی بوه که مجهز به Wear OS 3.0 گوگل می باشد. مثل همیشه، ساعت Montblanc بر لوکس بودن تمرکز دارد. در واقع، این شرکت جزئیات فنی زیادی را اعلام نکرد. تنها چیزی که تاکنون به طور قطع می دانیم این است که این ساعت از چیپست اسنپدراگون ور 4100 پلاس قدرت می گیرد.

نظارت بر سلامت و ورزش بهبود یافته و دارای حسگر اکسیژن خون و نظارب بر خواب (از جمله پایش مراحل مختلف خواب) است. مدل جدید عمر باتری بهتری دارد، اما مشخص نیست چقدر بهتر است (Summit 2 می تواند یک روز در حالت ساعت، 4-5 روز در حالت فقط استندبای دوام بیاورد). بدنه ساعت از تیتانیوم ساخته شده و شما می توانید یک بند چرمی یا لاستیکی را انتخاب کنید.

کیف خاکستری با چرم گوساله مشکی یا بند لاستیکی آبی عرضه می شود. برای قاب مشکی، گزینه‌ها چرم گوساله سیاه یا بند لاستیکی مشکی هستند. در نهایت، یک گزینه کیف دو رنگ وجود دارد که می تواند با چرم گوساله سبز بریتانیایی یا بند لاستیکی مشکی ست شود. Montblanc Summit 3 در تاریخ 15 جولای در دسترس خواهد بود و قیمت آن 1250 یورو خواهد بود. این گرانتر از مدل قبلی است که با قیمت 1095 دلار (با نگاهی به مدل با قاب تیتانیومی) به بازار عرضه شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *