گجت و پوشیدنی

معرفی شیائومی واچ S3 با HyperOS و اتصال eSim

شیائومی امروز یک رویداد بزرگ در چین برگزار کرد که شاهد معرفی تعداد انگشت شماری از محصولات جدید بود. شیائومی 14 و 14 پرو در کانون توجه قرار گرفتند و دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و سیستم عامل جدید HyperOS بودند. شیائومی واچ اس 3 نیز در همین رویداد معرفی شد و چندین ویژگی جالب را به همراه دارد. برای اولین بار، یک قاب منحصر به فرد قابل تعویض روی ساعت وجود دارد. همچنین این اولین ساعتی است که از HyperOS شیائومی پشتیبانی می کند.

ساعت شیائومی واچ S3 دارای صفحه گرد بوده و در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه می شود. مهمترین ویژگی این ساعت “قاب همه کاره” آن است که به شما امکان می دهد آن را مطابق با استایل خود تغییر دهید. هنگامی که قاب را تعویض می کنید، واچ فیس به طور خودکار مطابقت پیدا می کند. شیائومی واچ S3 صفحه نمایش 1.43 اینچی دایره ای AMOLED با حاشیه های نازک داشته که پنل 8 بیتی دارای نرخ به روز رسانی 60 هرتز، 326PPI و حداکثر روشنایی 600 نیت است.

این ساعت از مجموعه‌ای از ویژگی‌های نظارت بر سلامت پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد خواب، ضربان قلب، استرس و موارد دیگر را زیر نظر داشته باشید. موقعیت یابی ماهواره ای دو بانده را به ارمغان می آورد و عمر باتری آن تا 15 روز است. ساعت شیائومی واچ S3 همچنین دارای سیستم HyperOS آینده است که از تماس و شبکه مستقل eSIM پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می‌توانید بدون نیاز به حمل تلفن خود مستقیماً از طریق ساعت تماس بگیرید و به اینترنت متصل شوید.

همچنین ادعا می‌شود که سیستم‌عامل جدید معماری نرم‌افزار MIUI، Vela، Mina و Car OS را یکپارچه می‌کند و تجربه روان‌تر و راحت‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. ساعت Xiaomi Watch S3 قرار است با قیمت 799 یوان (حدود 109 دلار) برای نسخه استاندارد و 999 یوان (137 دلار) برای نسخه eSIM عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا