نرم افزار و اینترنت

متا مولد تصویر جدید هوش مصنوعی را برای وب و سرویس هایش منتشر کرد

پس از مدل هوش مصنوعی Gemini گوگل، متا یک مولد تصویر هوش مصنوعی مبتنی بر وب جدید به نام “Imagine with Meta” راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد از طریق درخواست ها تصاویر ایجاد کنند. این مولد شبیه به ابزارهای محبوبی مانند DALL-E و Midjourney، Imagine with Meta از مدل انتشار تصویر Emu پشتیبانی می‌کند و تصاویری با وضوح بالا از پیام‌های متنی ایجاد می‌کند.

این ابزار برای کاربران در آمریکا رایگان است و حداکثر چهار تصویر در هر درخواست ایجاد می کند. به گفته متا، هدف این است که تجربه ای برای خلق بازیگوش تر در خارج از اپلیکیشن های پیام رسان، که قبلاً ابزارهای تولید هوش مصنوعی مشابهی ارائه شده بود، فراهم کند.  همچنین، ویژگی جدید Reimagine برای اینستاگرام و مسنجر به دوستان اجازه می دهد تا تصاویر یکدیگر را بلادرنگ بسازند. پاسخ بصری زمانی ایجاد می شود که یک نفر یک پیام متنی به تولید کننده تصویر متا AI ارسال کند. سپس سایر افراد در چت گروهی می توانند تصویر را لمس کرده و نگه دارند تا با یک پیام متنی جدید، پیچ و تاب خود را اضافه کنند.

با این حال، ابزارهای تولید تصویر متا بر سر استیکرهای تصویر مغرضانه نژادی با مناقشاتی مواجه شده اند. برای رسیدگی به چنین مشکلاتی، متا می گوید شروع به اضافه کردن واترمارک نامرئی به تصاویر تولید شده توسط Imagine with Meta خواهد کرد. این واترمارک‌ها توسط یک مدل هوش مصنوعی تولید می‌شوند و با یک مدل مربوطه قابل تشخیص هستند تا شفافیت محتوا را افزایش دهند.

علاوه بر این، متا Reels را مستقیماً در چت ها معرفی می کند. شبیه به ریلز اینستاگرام، این ویدیوهای کوتاه به افراد امکان می‌دهد موضوعات را از طریق قالب بصری جذاب‌تر از متن کاوش کنند. علاوه بر تولید کننده تصویر جدید، متا از بهبود دستیار هوش مصنوعی خود خبر داد. کاراکترهای هوش مصنوعی مبتنی بر افراد مشهور اکنون به طور کامل در واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام در آمریکا در دسترس خواهند بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا