صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون 85 اینچی TCL T75G Max با پنل 144 هرتز 4K

TCL به تازگی از تلویزیون جدید T7G Max 4K خود را با قیمت 6619 یوان (905 دلار) به بازار چین معرفی کرد. بیایید به مشخصات این تلویزیون بپردازیم. تلویزیون T7G Max 4K TCL دارای پنل 85 اینچی همراه با وضوح 4K و نرخ تازه اسزی 144 هرتز برای تصاویری فوق العاده روان است. این تلویزیون همچنین برای کنترل دقیق روشنایی، با ویژگی “Full Array Hundred-Level Zone Dimming”، تجربه تماشا را بهبود می بخشد.

T7G Max 4K حداکثر روشنایی 1100 نیت و طیف رنگی گسترده 96 درصد DCI-P3 دارد که این امر تصاویری پر جنب و جوش و پویا را از زوایای دید مختلف تضمین می کند، که توسط یک چشم انداز 178 درجه پشتیبانی می شود. TCL فناوری های پیشرفته را برای تمرکز بر راحتی چشم نیز ادغام کرده که شامل حسگر نور محیطی 16 بیتی و 65000 سطح تنظیم روشنایی برای محافظت از چشم است.

علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند تثبیت‌کننده MEMU و PWM dimming برای بهبود حرکت و ایجاد یک تجربه دید طبیعی‌تر، گنجانده شده‌اند. تلویزیون T7G Max به چیپست قدرتمند Lingyao M2 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و دارای موتور بهبود کیفیت تصویر TCL’s TXR برای عملکرد بصری بهینه است.

در قسمت جلویی صدا، با یک ستاپ 2.1 کانال، از جمله یک ساب ووفر 20 واتی و مجموع توان خروجی 50 وات همراه می شوید. این دستگاه از فناوری Dolby Atmos برای ارائه کیفیت صدای فراگیر و غنی استفاده می کند. از نظر اتصال، تلویزیون چهار پورت HDMI 2.1، پورت USB و گزینه های دیگر را ارائه می دهد که آن را به هاب همه کاره برای دستگاه های مختلف تبدیل می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا