سخت افزار

معرفی دسکتاپ های گیمینگ جدید MSI با پردازنده نسل 14 اینتل

MSI به تازگی نسل جدید دسکتاپ های گیمینگ خود را روانه بازار کرد. دسکتاپ های جدید Infinite RS 14th و Aegis RS 14 مجهز به پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core و کارت های گرافیک سری RTX 40 هستند. در مورد Infinite RS 14th، شما حتی یک گزینه خنک کننده مایع دریافت می کنید.

هر دو محصول امروز در دسترس هستند، قیمت MSI Infinite RS از 3900 دلار و MSI Aegis RS از 2800 دلار شروع می شود. با این قیمت ها، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید لذت ببرید. در مورد MSI Infinite RS رده بالاتر، شاسی جدیدی با طراحی مشبک با چهار فن 140 میلی‌متری ARGB و فضایی برای خنک‌کننده مایع 360 میلی‌متری دریافت خواهید کرد.

شما می توانید این سیستم را با حداکثر پردازنده Intel Core i9-14900KF و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 4090 پیکربندی کنید. حتی گزینه ای برای کارت گرافیک مایع خنک کننده یعنی MSI RTX 4090 Suprim Liquid X وجود دارد. از دیگر نکات قابل توجه در این دسکتاپ می‌توان به پنل شیشه‌ای جانبی و گزینه باز کردن قاب در هر طرف برای ارتقاء یا ویترین اشاره کرد.

در پایین ترین نقطه، Aegis RS 14 قرار دارد که این دسکتاپ بیشتر برای ESports مناسب است. اگرچه هنوز هم قدرتمند بوده و می‌توانید دسکتاپ را با کارت گرافیک Intel Core i9-14900KF و حداکثر MSI RTX 4080 پیکربندی کنید. در هر دو سیستم، شما تا 2 ترابایت M.2 NVMe SSD، تا 128 گیگابایت رم DDR5، و فضایی برای حداکثر 2 ترابایت هارد دیسک دارید. شما همچنین RJ45، Wi-Fi 7 (تا Wi-Fi 7 در سری Aegis) و بلوتوث 5.4 را دریافت می کنید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا