نرم افزار و اینترنت

ساخت ابزار تست A/B متا برای کمک به کاربران در جهت بهبود ریلز در فیسبوک

متا به تازگی یک ویژگی آزمایشی جدید A/B را برای Reels در فیس بوک منتشر کرده  که به سازندگان اجازه می دهد تا با زیرنویس ها و تصاویر کوچک مختلف آزمایش کنند تا کلیپ های عالی ایجاد کنند. این ابزارها بخشی از داشبورد حرفه‌ای از قبل موجود هستند، که در حال حاضر معیارهای مفید زیادی مانند اطلاعات آماری تعداد بازدید و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

نحوه عملکرد آن به این صورت است؛ هنگام ایجاد یک ریلز فیس بوک در دستگاه گوشی خود، می توانید حداکثر چهار ترکیب مختلف عنوان و تصویر کوچک را وارد کنید. این یک مرحله آزمایشی برای محتوا شروع می کند. هر کدام که بیشترین بازدید را داشته باشد به طور خودکار در صفحه شما به عنوان “نوع برنده” نمایش داده می شود. به نظر می رسد نسبتا ساده است.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی ترکیب هوش مصنوعی مولد برای کمک به ایجاد گزینه‌های زیرنویس و تصاویر کوچک منحصر به فرد است، اگرچه این ویژگی هنوز در حال کار است. هدف نهایی در اینجا این است که اطمینان حاصل شود محتوای تولید شده توسط کاربر تا حد امکان به چشم می خورد. این باعث افزایش ترافیک فیس بوک می شود و به لطف برنامه جایزه متا، به طور بالقوه مقداری پول در این فرآیند به سازندگان می دهد.

برای این منظور، سیستم جدیدی وجود دارد که نشان های موفقیت را برای جهش از معیارهای خاص اعطا می کند. یک نشان دیجیتال به خوبی پول نیست، اما چیزی است که متا می‌گوید این نشان‌ها می‌توانند به سازندگان کمک کنند تا از طریق یک برچسب خالق نوظهور، بیشتر دیده شوند. این تنها ابزاری نیست که امروز عرضه شد. همچنین ویژگی جدیدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت Reels را از پست‌های ویدیویی و پخش زنده از قبل موجود حذف کنید.

داشبورد حرفه ای دارای ابزارهای مدیریت محتوای جدیدی است که به کاربران کمک می کند همه این موارد را پیگیری کنند. پیش از این، سازندگان فقط می توانستند به عملکرد محتوا به صورت پست به پست دسترسی داشته باشند، اما اکنون داشبورد دید کلی تری از چیزها را به شما ارائه می دهد. جالب است که این ویژگی در فیس بوک و نه اینستاگرام حذف شده، زیرا Reels بیشتر از اولی به دومی پیوسته است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا