سخت افزار

عرضه ماوس گیمینگ بیسیم کورسیر M75 Air

کورسیر از ماوس گیمینگ بیسیم M75 Air رونمایی کرده که گیمرهای FPS را هدف قرار داده که به دنبال ترکیبی از طراحی سبک وزن و عملکرد عالی هستند. این ماوس با قیمت 150 دلار در اولین عرضه خود در آمریکا، اکنون با برچسب قیمتی 1099 یوان به بازار چین راه یافته و دارای نورپردازی محیطی RGB است.

M75 Air در میان ماوس‌های Corsair به‌عنوان سبک‌ترین ماوس گیمینگ با وزن 60 گرم برجسته است. این محصول دارای پایه‌های است که کاملاً از مواد PTFE ساخته شده‌اند و از سر خوردن بدون اصطکاک روی سطوح بازی اطمینان می‌دهند. قدرت این ماوس را سنسور اپتیکال Corsair MARKSMAN 26000 DPI با دقت بالا تامین می کند که می تواند حتی کوچکترین حرکات را با دقت دقیق ثبت کند.

M75 Air که برای زمان پاسخ دهی سریع طراحی شده، دارای دکمه های QUICKSTRIKE و سوئیچ های اپتیکال برای هر دو کلیک چپ و راست است که بازخورد فوری را ارائه می دهد. این ماوس گزینه های اتصال بدون درز را از طریق SLIPSTREAM WIRELESS یا بلوتوث، با عمر باتری چشمگیر تا 100 ساعت ارائه می دهد و از جلسات بازی بدون وقفه اطمینان حاصل می کند. علاوه بر این، از حالت سیمی USB برای شارژ در حین استفاده پشتیبانی می کند.

طراحی M75 Air شیک و کاربردی است و تنها دارای پنج دکمه برای تجربه بازی ساده است. شکل متقارن آن برای راحتی و عملکرد، با دکمه های جداگانه برای دقت طراحی شده است. دو پد لغزنده ساخته شده از یک ماده 100 درصد PTFE، قدرت مانور ماوس را بیشتر می کند. در داخل، ماوس یک باتری با ظرفیت بالا بسته بندی می کند. هنگامی که از طریق SLIPSTREAM متصل می شود، می تواند 34 ساعت با حداقل تأخیر دوام بیاورد و در حالت بلوتوث تا 100 ساعت قابل توجه است. این سنسور می تواند تا 50G شتاب و سرعت 650 اینچ در ثانیه (IPS) را تحمل کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا