سخت افزار

هوآوی اولین روتر وای فای 7 را با قیمت 55 دلار عرضه کرد

هواوی روتر BE3 Pro وای فای 7 خود را معرفی کرده که پیشرفت قابل توجهی در اتصال بی سیم داشته است. در حالی که تاریخ انتشار رسمی هنوز فاش نشده، انتظار می رود اولین آن در رویداد آتی Double 11 عرضه شود. BE3 Pro در دو نوع موجود است: نسخه استاندارد به همراه پورت شبکه گیگابیتی با قیمت 399 یوان (55 دلار) و نسخه با پیکربندی بالا مجهز به پورت شبکه 2.5G با قیمت 499 یوان.

این روتر از پهنای باند فوق عریض استاندارد 160 مگاهرتز پشتیبانی کرده و فشرده سازی داده 4K QAM نوآورانه را فراهم می کند. یکی از ویژگی های برجسته، قابلیت تجمیع دو باند (Multi-Link) آن است که باندهای فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را ترکیب می کند. در نتیجه توانسته است به افزایش چشمگیر 92 درصدی سرعت و کاهش 77 درصدی تاخیر دست یابد.

BE3 Pro همچنین عملکرد وای فای دوگانه Lingxi را معرفی می کند. هنگامی که با تلفن‌ها یا تبلت‌های هواوی جفت می‌شود، کاربران می‌توانند عملکردی معادل شتاب ادغام دو باند Wi-Fi 7 را تجربه کنند و اتصال یکپارچه را تضمین کنند. گنجاندن پشتیبانی Multi-RU امکان تخصیص چندین RU را به یک کاربر واحد فراهم می کند. این کنترل پهنای باند شبکه را افزایش می دهد و استفاده از باند بهبود یافته را برای یک تجربه شبکه انعطاف پذیرتر و پیشرفته تر ارائه می دهد.

علاوه بر این، روتر دارای چهار تقویت کننده سیگنال با کارایی بالا PA+LNA است که طبق فناوری Fast، پوشش را تا 40 درصد افزایش می دهد و نرخ انتقال را 30 درصد در فواصل متوسط و طولانی افزایش می دهد. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک چراغ LED برای نشان دادن بصری است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا