نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از DALL-E 3 با توانایی ایجاد کیت برند به مایکروسافت دیزاینر افزوده شد

Microsoft Designer در اوایل سال جاری به عنوان یک نسخه پیش نمایش عمومی راه اندازی شد و از آن زمان، ابزار طراحی گرافیک مبتنی بر هوش مصنوعی به طور نسبتاً منظم ویژگی های جدیدی را اضافه می کند. این هفته دو ویژگی جدید اضافه شده که باید برای کاربران مفید باشد.

مایکروسافت در حساب کاربری X (توئیتر سابق) خود اعلام شد که Microsoft Designer اکنون از ابزار DALL-E 3 AI art creator پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با تایپ چند پیام متنی، تصاویری ایجاد کنند که سپس می‌توانند در پروژه‌های طراحی خود درج شوند. DALL-E 3 نیز اخیراً در Bing Image Creator مایکروسافت گنجانده شده بود.

ویژگی جدید دیگر توانایی مایکروسافت دیزاینر برای ایجاد کیت های برند تنها با چند کلمه است. در پستی در سایت Microsoft 365 Insider، آمده است:

چه برای برنامه های کالج، یک پروژه پرشور یا یک رویداد معنادار (مانند جشن عروسی یا تولد)، فقط یک توضیح کوتاه را تایپ کنید و طراح یک کیت برند با آرم، پالت رنگ، فونت، رنگ، و حتی صدای برند را پیشنهاد می کند.

چند محدودیت برای ویژگی کیت برند جدید وجود دارد. این فقط در نسخه‌های ویندوز و مک Designer و فقط به زبان انگلیسی در دسترس است. همچنین، نمی‌توانید کیت‌های چند برند را ذخیره کنید، اگرچه در به‌روزرسانی آینده تغییر خواهد کرد. همچنین برای دسترسی به این ویژگی باید با یک حساب ایمیل مایکروسافت وارد Designer شوید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا