نرم افزار و اینترنت

اپل ویژگی های جدید فیتنس پلاس را معرفی کرد

اپل به تازگی چند ویژگی جدید را برای سرویس اشتراک فیتنس پلاس خود معرفی کرده که هدف آن لذت‌بخش‌تر کردن صبحگاه شماست. Time to Run تنها یک مثال است و این فرصت را به شما می دهد که هر هفته در شهر دیگری بدوید.

این برنامه با سه شهر لندن، بروکلین و میامی بیچ آغاز خواهد شد. شما یک راهنمای صوتی با نکات و در کنار آن ها، عکس ها و موسیقی های منطبق را دریافت خواهید کرد. اپل همچنین ورودی‌های جدیدی را برای Artist Spotlight خود ارائه می‌کند تا انتخاب گسترده‌تری از موسیقی داشته باشید که می‌تواند شما را در طول تمرین راهنمایی کند. محتوای جدیدی به ویژگی Time to Walk نیز اضافه شده است – از نظر فنی فصل سوم با پادکست ها و جلسات صوتی.

Collections حالت جدیدی است که گروهی از افراد را با همان هدف درگیر می کند. فعالیت‌های اولیه ارائه‌شده در مجموعه‌ها عبارتند از: چالش اصلی 30 روزه، بهبود وضعیت بدن با پیلاتس، کامل کردن وضعیت‌های تعادلی یوگا، دویدن اول 5K، تقویت کمر، کشش باسن و استراحت برای یک زمان خواب بهتر. تمام محتوای جدید امروز با قیمت 10 دلار در ماه در دسترس است یا می توانید اشتراک سالانه 80 دلاری را انتخاب کنید. البته لازم است که اپل واچ داشته باشید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا