گوناگون

معرفی آمازون Astro for Business: محافظ امنیتی روباتیک برای محل کار

آمازون اعلام کرده است که ربات Astro آن اکنون دارای عملکرد جدیدی در قالب یک ربات امنیتی است که از امروز با نام Astro for Business در دسترس مشاغل کوچک و متوسط در آمریکا است. آمازون ابتدا ربات Astro را در سال 2022 معرفی کرد و از طریق آمازون فقط با دعوتنامه در دسترس بوده، با این حال اعلام امروز آن را با قیمت 2349.99 دلار قابل خرید است که شامل یک آزمایش چهار ماهه رایگان از بسته های اشتراک Ring Protect Pro و Astro Secure می شود.

این ربات دارای دو چرخ برای حرکت، و همچنین یک صفحه نمایش بزرگ برای نمایش اطلاعات و یک دوربین نصب شده در بالای دستگاه است که می تواند اطلاعاتی را که می بیند بچرخاند و ضبط کند. مجموعه ویژگی‌های آن را می‌توان با خرید اشتراک‌های مختلف، مانند Ring Protect Pro (ماهانه 20 دلار) و Astro Secure (60 دلار در ماه)، و همچنین Virtual Security Guard (99 دلار در ماه) ارتقا داد.

آمازون مدعی است که Astro for Business با “ارائه دید در نقاط کور” و “آرامش خاطر به صاحبان کسب‌وکار” از طریق نظارت مداوم و انعطاف‌پذیری بیشتر که دوربین‌های ثابت نمی‌توانند ارائه کنند، پیشرفت‌های امنیتی زیادی برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، این دستگاه قادر به نقشه برداری تا 5000 فوت مربع و همچنین استفاده از ویژگی هایی است که در محدوده زنگ درب حلقه ای آن مانند نمایش زنده و مکالمه دو طرفه دیده می شود. این دستگاه همچنین از شناسه تصویری پشتیبانی می‌کند که می‌تواند هشدارهای هوشمندی را برای افراد ناشناس ارسال کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا