نرم افزار و اینترنت

گوگل مپس ناوبری حمل‌ونقل بهتر و موارد دیگر را دریافت می‌کند

گوگل امروز اعلام کرد که سه ویژگی جدید به گوگل مپ اضافه می کند. اکنون برنامه ناوبری با جهت‌های حمل‌ونقل بهبود یافته ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید بهترین مسیر را بر اساس عواملی مانند طول سفر، تعداد جابه‌جایی‌ها و ETA به راحتی ببینید.

ناوبری حمل‌ونقل به‌روزرسانی شده در هفته‌های آینده برای دستگاه‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. Google Maps به شما امکان می دهد مسیرهای حمل و نقل را با گزینه های مسیری مانند نوع حمل و نقلی که می خواهید بروید یا اگر می خواهید کمتر پیاده روی کنید، سفارشی کنید. Google Maps همچنین نشانگرهای دقیق ورودی و خروجی ایستگاه، مسیر پیاده‌روی روشن به و از این مکان‌ها و اینکه در کدام سمت جاده هستند را نشان می‌دهد. این قابلیت در 80 شهر در سراسر جهان از جمله برلین، بوستون، لندن، مادرید، نیویورک، پاریس، سنگاپور، سیدنی، توکیو و تورنتو در دسترس خواهد بود.

گوگل با پشتیبانی از همکاری، ویژگی لیست ها را در Maps به روز کرده است. می توانید با ایجاد یک لیست مشترک جدید در Google Maps یا اشتراک گذاری لیست موجود، سفرهای آینده را با دوستان خود برنامه ریزی کنید. هر فردی که به لیست می‌پیوندد می‌تواند مکان‌های جدیدی اضافه کند و با یک ایموجی به مکان‌های دیگر واکنش نشان دهد. فهرست‌های مشارکتی نیز در هفته‌های آینده در دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر خواهند شد. جدای از آن، Google Maps همچنین قابلیت واکنش با ایموجی ها را روی عکس ها، ویدیوها یا نظرات ارسال شده در پلتفرم اضافه کرده است.

شما می توانید ایموجی مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا از mashup های تولید شده توسط Emoji Kitchen استفاده کنید. گوگل اعلام کرد که این ویژگی از امروز در اندروید و iOS عرضه شده است. وقتی صحبت از ایموجی ها شد، غول جستجو سعی دارد آنها را در هر کجا که می تواند قرار دهد، از جمله Google Sheets و حتی جیمیل. تغییرات جدید چند هفته پس از افزودن مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی و نمای فراگیر به Google Maps توسط گوگل وارد شد. در همین حال، شرکت تابعه آن Waze، برای هشدار به رانندگان در مورد جاده های حادثه خیز، پشتیبانی از هشدارهای تاریخچه تصادف را اضافه کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا