نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج به قابلیت جدید Shared Links مجهز شد

مایکروسافت اج یافتن پیوندهای به اشتراک گذاشته شده با همکاران را از طریق ویژگی جدید Shared Links آسان‌تر می‌کند که هم در صفحه تب جدید مرورگر و هم در نوار آدرس منتشر می‌شود. مشکلی که Edge سعی در حل آن دارد ساده است: رئیس شما لینکی را به یک وب سایت به اشتراک می گذارد که باید در مورد آن اقدام کنید. اما بلافاصله در پیچ و خم کانال‌ها و ایمیل‌های تیمز گم می‌شود. حالا چه کاری باید انجام داد؟

Edge for Business (که اگر شرکت شما برای نسخه شرکتی مایکروسافت 365 یا اشتراک سازمانی پول پرداخت کند) جواب می دهد. Shared Links لینک هایی را که سایر همکاران با شما به اشتراک گذاشته اند را شناسایی و جمع آوری می کند، دقیقاً مانند توری که ماهی ها را جمع آوری می کند. شما می توانید آنها را در نوار کناری Edge به نام Shared Links باز کنید، که بر اساس شخص، تاریخ، نوع پیوند یا حتی برنامه ای که از آن وارد شده است، قابل فیلتر است.

اما موارد دیگری نیز وجود دارد: Shared Links توسط نوار آدرس نیز درک می‌شوند، همانطور که سایر لینک ها درک می‌شوند. شروع به تایپ کنید و Edge بقیه موارد را به طور خودکار پر می کند. هنگامی که یک تب جدید را باز می کنید، لیست پیوندهایی را که Edge با شما به اشتراک گذاشته نیز مشاهده خواهید کرد.

منبع
pcworld
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا