نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت بینگ چت را به کوپایلت تغییر نام داد

مایکروسافت در حال تغییر نام بینگ چت بوده و اکنون آن را به “Copilot” تغییر داده که به دستیار هوش مصنوعی خود هویت ثابتی در سراسر محصولات خود می دهد. به طور مشابه، “Bing Chat Enterprise ” به “Copilot Pro” تغییر نام یافته و به طور کلی از اول دسامبر در دسترس خواهد بود. همچنان برای مجوزهای خاص مایکروسافت 365، که شامل حساب های F3 برای کارکمدان خط مقدم می شود، رایگان خواهد بود، اگرچه اشتراک مستقل 5 دلاری در ماه آن روز نیز در دسترس خواهد بود.

Copilot Pro بر اساس آخرین مدل هایOpenAI، یعنی GPT-4 و DALL-E 3 ساخته شده و به گفته مایکروسافت، درخواست ها و پاسخ ها را ذخیره نمی کند. مایکروسافت به هیچ وجه شاهد تعاملات در Copilot Pro نخواهد بود و از چت مشتریان برای آموزش بیشتر مدل‌های اساسی استفاده نخواهد کرد. مایکروسافت علاوه بر اعلام تغییر نام تجاری بینگ چت، در رویداد Ignite AI خود نیز فاش کرد که گزینه های شخصی سازی بیشتری را برای مایکروسافت 365 به Copilot می دهد.

در Teams، کوپایلت توانایی یادداشت برداری در طول جلسه را از سال آینده به دست خواهد آورد. کاربران حتی می‌توانند اطلاعات خاصی را به دستیار بگویند که در آن گنجانده شود – به عنوان مثال، می‌توانند با درخواست از Copilot برای “نقل به [نام همکار]” اطمینان حاصل کنند که اظهارات یک همکار در یادداشت‌های جلسه است.

آنها همچنین می‌توانند در جلسه‌ای از کمک کوپایلت استفاده کنند تا در صورت لزوم بدون فعال کردن رونویسی، پاسخ‌هایی را در حین پرواز ارائه دهند. دستیار حتی می‌تواند بحث‌های تیمز را در یک فضای مشترک در تخته سفید فهرست و تجسم کند که همه شرکت‌کنندگان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. در کانال های Teams، کاربران می توانند از کوپایلت برای ترکیب پست های طولانی یا بررسی اتفاقات کلیدی در طول روز استفاده کنند. در Outlook، کوپایلت می‌تواند جزئیات دعوت‌نامه، ایمیل‌های مرتبط و اسناد مربوطه را برای ایجاد خلاصه‌ای از رویدادهایی که کاربران می‌توانند از بهار سال آینده به سرعت بررسی کنند، دریافت کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا