نرم افزار و اینترنت

Nothing Chats سازگاری iMessage را برای اندروید به ارمغان می آورد

عدم سازگاری بین iMessage اپل و برنامه های پیام رسان پشتیبانی کننده RCS مانند واتس اپ، تلگرام و گوگل مسیج منجر به شکاف به اصطلاح حباب چت آبی و سبز شده که در آن کاربران غیر اپل در چت های گروهی با حباب های متن سبز کنار گذاشته می شوند. اکنون ناتینگ با برنامه پیام رسان Nothing Chats راه حلی به کاربران خود ارائه می دهد.

Nothing Chats که با مشارکت Sunbird Messaging توسعه یافته، سازگاری با iMessage از جمله پیام‌های حباب سبز رنگ، پشتیبانی کامل از پیام‌های چت گروهی، نشانگرهای تایپ زنده، اشتراک‌گذاری رسانه با وضوح کامل و یادداشت‌های صوتی را ارائه می‌دهد. رسید خواندن، واکنش های پیام و پاسخ به زودی فهرست شده است.

Nothing Chats از 17 نوامبر به طور انحصاری برای کاربران ناتینگ فون (2) در گوگل پلی استور در دسترس خواهد بود. پلتفرم پیام‌رسان جدید با استفاده از فرآیند ثبت اختراع Sunbird که شامل ایجاد و اعتبارسنجی Apple ID در دستگاه اپل است، کار می‌کند و کاربران از آن برای ورود به برنامه Nothing Chats استفاده می‌کنند. Nothing Chats سپس از تعداد نامشخص رایانه های مک مینی Sunbird در سراسر اروپا و آمریکای شمالی به عنوان نقطه ای برای ارسال و دریافت متون و رسانه های سازگار با iMessage استفاده می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا