نرم افزار و اینترنت

ظاهر شدن کوپایلت در بیلد Release Preview ویندوز 10 22H2

مایکروسافت اکنون نسخه جدیدی از نسخه پیش نمایش 22H2 ویندوز 10 را برای اعضای برنامه Windows Insider عرضه می کند. شماره ساخت جدید 19045.3757 (KB5032278) است. همانطور که هفته گذشته وعده داده شده بود، این بیلد شروع به عرضه کوپایلت برای کاربران ویندوز 10 می کند.

با این به‌روزرسانی، مایکروسافت انتشار کوپایلت در ویندوز 10 را برای دستگاه‌های مجهز به نسخه 22H2 خانگی و پرو کرده است. Windows Insiders در Release Preview با دستگاه‌های واجد شرایط دارای ویندوز 10 نسخه 22H2 که علاقه‌مند به تجربه Copilot در ویندوز در اسرع وقت هستند، می‌توانند با رفتن بهSettings > Update & Security > Windows Update و روشن کردن  “Get the latest updates as soon as they’re available” این کار را انجام دهند.

Windows Insiders در دستگاه‌های واجد شرایط موجود در کانال پیش‌نمایش انتشار که قبلاً این کار را با به‌روزرسانی هفته گذشته انجام داده‌اند، باید به‌زودی Copilot را در ویندوز ببینند. به عنوان یادآوری، این یک راه اندازی مرحله ای از طریق عرضه ویژگی های کنترل شده (CFR) در ماه های آینده خواهد بود. دکمه Copilot در ویندوز در سمت راست نوار وظیفه در ویندوز 10 ظاهر می شود. وقتی آن را انتخاب می کنید، Copilot در ویندوز در سمت راست روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. با محتوای دسکتاپ همپوشانی نخواهد داشت یا پنجره های باز برنامه را مسدود نمی کند.

دستگاه‌های Windows 10 Pro Edition در نسخه 22H2 که توسط سازمان‌ها مدیریت می‌شوند، در این عرضه اولیه Copilot در ویندوز گنجانده نمی‌شوند. دستگاه‌های ویندوز 10 Enterprise و Education در نسخه 22H2 نیز در این عرضه اولیه Copilot در ویندوز گنجانده نمی‌شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا