صوتی و تصویری

انکر از پروژکتورهای قابل حمل Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air رونمایی کرد

انکر اخیراً پروژکتورهای Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air را عرضه کرده که نویدبخش عصر جدیدی از فناوری سرگرمی قابل حمل است. این دستگاه‌های نوآورانه نوید بازتعریف شیوه تجربه ما از فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و موارد دیگر را می‌دهند و ویژگی‌های چشمگیری دارند که آنها را در دنیای پروژکتورهای قابل حمل متمایز می‌کند.

انکر ادعا می کند که Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air به عنوان اولین پروژکتورهای قابل حمل Google TV با Netflix داخلی هستند که یک تجربه پخش یکپارچه را در یک فرم فشرده ارائه می دهند. اکنون، کاربران می توانند به راحتی Google TV و کتابخانه گسترده ارائه شده توسط Netflix، از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرند.

این پروژکتورها که به وضوح خیره کننده 1080p مجهز شده اند، یک صفحه نمایش واضح و پر جنب و جوش را برای تجربه تماشای همه جانبه تضمین می کنند. باتری 52 وات ساعتی که در این دستگاه‌ها تعبیه شده، 2.5 ساعت زمان پخش فیلم را فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در جلسات سرگرمی طولانی‌مدت بدون نگرانی از تمام شدن شارژ، لذت ببرند.

Nebula Capsule 3 حداکثر روشنایی 200 لومن داشته و حداکثر اندازه صفحه نمایش 120 اینچ را پشتیبانی می کند، در حالی که Mars 3 Air با سازگاری HDR آن را یک قدم جلوتر می برد و تصاویری با عرض حداکثر 150 اینچ و روشنایی تا 400 تولید می کند. لومن ها اندازه مناسب را برای محیط خود انتخاب کنید و هر کجا که می روید از نمایشگری با کیفیت سینما لذت ببرید.

صدا با این پروژکتورها به خطر نمی افتد. Capsule 3 دارای یک بلندگوی 8 واتی است، در حالی که Mars 3 Air با دو بلندگوی 8 واتی و پشتیبانی از Dolby Audio، بازی را بهبود می بخشد و یک تجربه صوتی غنی و همه جانبه را برای تکمیل جلوه های بصری خیره کننده ارائه می دهد. هر دو پروژکتور مجهز به فوکوس خودکار، اجتناب از موانع، تناسب صفحه نمایش، و ابزارهای تصحیح کیستون هستند که تضمین می کنند که فرآیند راه اندازی سریع و بدون دردسر است.

این دستگاه ها همچنین از بلوتوث 5.1 و اتصال Wi-Fi دو بانده پشتیبانی می کنند که امکان یکپارچه سازی با سایر دستگاه ها را فراهم می کند. فرستادن اسکرین Chromecast و فرمان‌های صوتی گوگل اسیستنت لایه‌ای از راحتی را به تجربه کاربر اضافه می‌کنند. پروژکتورهای Nebula Capsule 3 و Mars 3 Air اکنون با قیمت 599.99 دلار برای خرید در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا