صوتی و تصویری

مانیتور حرفه ای AOC U27N3RB با خروجی 4K رونمایی شد

شرکت چینی AOC مانیتور حرفه ای U27N3RB 4K را در بازار داخلی خود عرضه کرد. U27N3RB دارای پنل 4K IPS و گواهی VESA DisplayHDR 400 جدا از قیمت رقابتی آن است. این مانیتور برای پاسخگویی به نیازهای حرفه ای ها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است.

AOC U27N3RB دارای صفحه نمایش با وضوح 4K فوق العاده شفاف، 100 درصد sRGB و نسبت کنتراست استاتیک 1200:1 است. مانیتور جدید 91 درصد پوشش رنگ DCI-P3 و عمق رنگ 10 بیتی داشته و وضوح دینامیکی بالایی فراهم می کند. این مانیتور می تواند توسط متخصصان ویرایش فیلم و عکس با نمایشگر متمرکز بر خلاق آن استفاده شود.

مانیتور AOC U27N3RB 4K را می توان به عنوان مانیتور بازی استفاده کرد. فناوری Adaptive-Sync تضمین می کند نمایشگر و گرافیک می توانند به طور همزمان به روز شوند. فناوری همگام سازی تطبیقی به طور قابل ملاحظه ای لکنت یا پارگی صفحه نمایش را از بین می برد. مانیتور دارای معماری USB چند منظوره است. این به گجت اجازه می دهد تا به چندین دستگاه جانبی متصل شود.

پورت های موجود در مانیتور عبارتند از DP1.4، دو HDMI 2.0، چهار USB 3.2 Gen 1، یک USB Type-A و USB Type-C. همچنین از شارژ معکوس 90 واتی پشتیبانی می‌کند و طراحی آن به بی‌نظم نگه داشتن فضای کاری کمک می‌کند. U27N3RB از عملکرد تقسیم صفحه نمایش PIP/PBP برای عملکردهای دو صفحه نمایش پشتیبانی می کند. AOC مانیتور حرفه ای U27N3RB 4K را با قیمت 1999 یوان (282 دلار) در چین عرضه می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا