نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت کوپایلت را با GPT-4 Turbo و DALL-E 3 ارتقا داد

سال به پایان می رسد، اما هنوز زمان زیادی برای اخبار بیشتر در زمینه هوش مصنوعی وجود دارد. مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که چت ربات هوش مصنوعی کوپایلت خود با آخرین مدل OpenAI، یعنی GPT-4 Turbo، و مولد تصویر DALL-E 3، از جمله ارتقاءهای دیگر، ارتقا می بخشد.

اول از همه، جدیدترین و بهترین مدل زبان بزرگ OpenAI وجود دارد. ادغام GPT-4 Turbo به کاربران کوپایلت این امکان را می‌دهد تا با کارهای پیچیده‌ای که باعث می‌شود تکرارهای قبلی نرم‌افزار به جنون تبدیل شوند، مقابله کنند. نسل گذشته فقط 50 صفحه متن را به عنوان ورودی داده مجاز می کرد، در حالی که GPT-4 Turbo حداکثر 300 صفحه را می پذیرد. ادغام در حال حاضر توسط کاربران منتخب در حال آزمایش است و در چند هفته آینده در دسترس خواهد بود.

همچنین با جدیدترین مدل DALL-E 3 یکپارچه شده است. این چت بات تصاویری با کیفیت بالاتر از همیشه تولید می کند و مهمتر از آن، دقت بیشتری را در نظر می گیرد. به عبارت دیگر، تصویر باید اغلب با درخواست مطابقت داشته باشد. این ابزار در حال حاضر برای کاربران کوپایلت در دسترس است. علاوه بر این ابزار Inline Compose اکنون شامل یک منوی بازنویسی است که به شما امکان می‌دهد بلوکی از متن را انتخاب کنید، سپس ربات آن را برای شما بازنویسی می‌کند. این ابزار در آینده ای نزدیک در اختیار همه کاربران مرورگر اج قرار می گیرد.

کدنویس ها نیز با مجموعه ای از ویژگی های جدید به نام Code Interpreter همراه می شوند. به گفته مایکروسافت، این ابزار کاربران را قادر می‌سازد تا کارهای پیچیده‌ای مانند “تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجسم، ریاضیات” و البته کدنویسی را انجام دهند. Code Interpreter در حال حاضر در مرحله بتا است و برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده که نسخه گسترده ای از آن منتشر شود. در نهایت، جستجوی بینگ به GPT-4 ارتقا یافته است. این باید امکان جستجوی گسترده برای موضوعات پیچیده، با نتایج بهینه را فراهم کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا