آموزش

آموزش تگ کردن کاربر در استوری اینستاگرام پس از ارسال آن

اگر فراموش کردید شخصی را در استوری اینستاگرام خود تگ کنید، همیشه می توانید استوری را حذف کرده و آن را با تگ دوباره ارسال کنید. حذف استوری اینستاگرام چندان سخت نیست، اما باید پست خود را از اول شروع کنید. راه بسیار ساده‌تری برای برچسب‌گذاری یک حساب در استوری ارسال شده وجود دارد:

  1. روی حلقه صورتی یا خاکستری اطراف تصویر پروفایل اینستاگرام خود ضربه بزنید تا استوری شما باز شود.
  2. روی نماد More در گوشه سمت راست پایین استوری خود ضربه بزنید.
  3. روی Add Mentions از منو ضربه بزنید.
  4. روی حساب هایی که می خواهید تگ کنید، ضربه بزنید. می‌توانید با استفاده از نوار جستجو در بالا، حساب‌ها را جستجو کنید.
  5. روی Add در پایین کلیک کنید.

هنگامی که حساب‌ها را به این روش اضافه می‌کنید، آن افراد پیامی دریافت می‌کنند که می‌گوید شما آنها را در استوری خود منشن کرده‌اید. سپس در صورت تمایل می توانند پست را مستقیماً به استوری خود اضافه کنند.

تفاوت استفاده از دکمه “Add Mentions” با Mention Sticker

شاید قبلاً می‌دانید که می‌توانید افراد را در استوری اینستاگرام خود قبل از ارسال آن با استفاده از Mention Sticker یا تایپ یک نام کاربری در استوری تگ کنید. این هر دو روشی هستند که شما فقط قبل از ارسال استوری کار می کنید. دکمه Add Mentions پس از ارسال استوری در دسترس است.

تفاوت دیگر این روش‌ها این است که Mention Sticker نام کاربری آن حساب را در استوری شما نمایش می‌دهد، به این معنی که هر بیننده‌ای می‌تواند روی آن استیکر ضربه بزند تا حسابی را که تگ شده است مشاهده کند. دکمه Add Mentions نام کاربری را در استوری نمایش نمی دهد، بنابراین بینندگان اکانت های تگ شده را نخواهند دید.

اگر می‌خواهید بینندگان به حساب‌هایشان ضربه بزنند و به آنها نگاه کنند، قبل از پست استوری، دوستان خود را تگ کنید. تگ کردن آنها بعد از آن با دکمه افزودن ذکر برای دوستانی که دارای حساب های خصوصی هستند یا زمانی که فراموش کرده اید از قبل آنها را تگ کنید بهتر است.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا