مرورگر اینترنت Brave اکنون یک ویژگی “Request Off the Record (OTR)” را ارائه می دهد که گشت و گذار شما را از سایر کاربران در رایانه شما پنهان می کند. این بدان معنی است که یک وب سایت بازدید شده در تاریخچه مرورگر، کوکی یا پوشه های موقت ذخیره نمی شود و آن را شبیه به “پنجره ناشناس” در کروم و سایر مرورگرها می کند.

یک وب سایت می تواند با افزودن کد Request-OTR: 1 به هدر از ویژگی جدید استفاده کند. اما ابتدا باید OTR را در Brave فعال کنید. brave://flags را در نوار URL وارد کنید. اکنون عبارت “OTR” را در قسمت جستجو وارد کرده و از منوی کشویی بعد از “Enable Request-OTR Tab” گزینه “Enable” را انتخاب کنید. پس از راه اندازی مجدد مرورگر، این ویژگی فعال می شود.

اگر متعاقباً چنین وب سایتی را با Brave فراخوانی کنید، مرورگر از شما می پرسد که آیا وب سایت باید محرمانه باز شود یا خیر. اگر روی Yes کلیک کنید، یک فضای ذخیره‌سازی موقت برای حافظه‌های کش، کوکی‌ها، مجوزها و موارد مشابه ایجاد می‌شود. هنگامی که وب سایت را ترک می کنید، این فضای ذخیره سازی دوباره حذف می شود. برای اینکه بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، باید Brave را به نسخه 1.53 آپدیت کنید. می‌توانید نسخه فعلی مرورگر خود را از طریق نماد منوی “About Brave” مشاهده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *