نرم افزار و اینترنت

Fences 5 به شما در سازماندهی دسکتاپ تان کمک می کند

Stardock، شرکتی که ابزارهای شخصی سازی عالی ویندوز 11 مانند Start11 و WindowBlinds را پشت سر می گذارد، امروز رسماً Fences 5 را پس از یک دوره پیش نمایش که در اواسط نوامبر آغاز شد، منتشر کرد. Fences 5 نسبت به نسخه‌های قبلی پیشرفت‌های قابل‌توجهی دارد، به ویژه ویژگی جدید Chameleon، که آیکون‌ها را در پوشه‌های دسکتاپ پنهان می‌کند تا در پس‌زمینه ترکیب شوند و حواس‌پرتی ایجاد نکنند.

اگر هنوز با Fences آشنا نیستید، این ابزاری است که به شما امکان می‌دهد مناطق مختلفی را روی دسکتاپ خود ایجاد کنید، که می‌توانید از آن‌ها برای سازماندهی آیکون‌ها و فایل‌های خود به‌طور واضح‌تر از طرح‌بندی دسک‌تاپ معمولی استفاده کنید. این قسمت‌ها که fences نامیده می‌شوند، می‌توانند عناوین و رنگ‌های متفاوتی داشته باشند، و همچنین می‌توان آنها را پیمایش کرد، بنابراین می‌توانید آیکون‌های بیشتری نسبت به حالت عادی در دسترس داشته باشید.

علاوه بر این، Fences دارای یک ویژگی جالب به نام Folder Portals است که به شما امکان می دهد هر پوشه ای را از رایانه خود مستقیماً روی دسکتاپ خود قرار دهید تا بتوانید محتویات آن را بدون مراجعه به File Explorer مشاهده کنید. علاوه بر ویژگی جدید Chameleon، نرم افزار Fences 5 قابلیت جدیدی به نام Peek را نیز اضافه می کند. این به شما امکان می‌دهد آیکون‌های روی دسکتاپ خود را بدون کوچک کردن برنامه‌های باز خود مشاهده کنید.

در عوض، Fences روی برنامه فعلی شما نمایش داده می شود تا بتوانید به سرعت به فایل هایی که به دنبال آن هستید دسترسی داشته باشید بدون اینکه از چیزی که روی آن کار می کنید دور شوید. این کار قبلاً با استفاده از میانبر صفحه کلید انجام می شد، اما اکنون می توانید از یک دکمه در نوار وظیفه برای انجام آن استفاده کنید که ممکن است برای برخی از کاربران بصری تر باشد.

جدای از ویژگی‌های کاملاً جدید، Fences 5 همچنین با برخی پیشرفت‌ها در موتور زیرین برای بهبود عملکرد ارائه می‌شود. اگر از Fences 5 در یک محیط تجاری استفاده می کنید، ابزار جدیدی وجود دارد که اعمال تنظیمات یکسان را برای هر لپ تاپ یا رایانه آسان تر می کند. این شامل توانایی اکسپورت کردن یک پیکربندی و بارگذاری آن در ورود به سیستم است، بنابراین هر رایانه تجربه یکسانی دارد و به سرعت اجرا می شود.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا