سخت افزار

مینی کامپیوتر Acemagic S1 با تراشه اینتل N100 عرضه شد

Acemagic به تازگی مینی کامپیوتری جدید با نام Acemagic S1 با قیمت 154 دلار عرضه کرده که مجهز به پردازنده اینتل و نمایشگر LCD است.  مینی کامپیوتر جدید  به دلیل طراحی جمع و جور خود متمایز بوده و ابعاد آن 123.8 در 128 در 40.9 میلی متر است که آن را برای فضاهای کوچک عالی می کند.

از سوی دارای یک پنل جلویی برجسته با نمایشگر LCD است که تنظیمات محتوای شخصی را ارائه می دهد. علاوه بر این، پنل جانبی دارای یک سیستم جدا شدن سریع مغناطیسی برای دسترسی آسان به قسمت‌های داخلی است و با جلوه‌های نورپردازی جذاب RGB بهبود یافته و راحتی و زیبایی را به دستگاه اضافه می‌کند.

در زیر کاپوت، کامپیوتر مجهز به پردازنده N100 اینتل است که بر اساس فرآیند تولید 10 نانومتری ساخته شده و شامل 4 هسته کوچک است و می تواند به فرکانس توربو تا 3.4 گیگاهرتز برسد. این پردازنده با 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD (حداکثر 2 ترابایت) ترکیب شده که برای اکثر نیازهای محاسباتی، حافظه و فضای ذخیره‌سازی کافی را فراهم می‌کند.

کارت گرافیک اینتل UHD همچنین از طیف وسیعی از برنامه‌ها، از کارهای روزمره گرفته تا عملیات‌های گرافیکی سخت‌تر، پشتیبانی می‌کند. مینی کامپیوتر S1 همچنین دارای اتلاف گرمای کارآمد است و این اطمینان را می دهد که حتی در صورت استفاده زیاد خنک می ماند. از نظر اتصال، ACEMAGIC S1 با درگاه های اترنت دوگانه خود متمایز است. علاوه بر این، دارای دو پورت HDMI و چهار رابط USB-A است که به انعطاف پذیری قابل توجهی در اتصال دستگاه ها و نمایشگرهای خارجی اجازه می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا